pappa messi Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 (endret) Fortell meg hva du føler når du ser disse bildene fra nettet? Endret 1. mars 2021 av pappa messi 1
kjetil + hagbart<3 Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 1. folk som prøver å være inspo på instagram. åpenbart redigert i photoshop. 2. uff, hunden kommer til å angripe meg. 3. jeg blir rørt. så nydelig. 10/10. 1
pappa messi Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2021 kjetil + hagbart<3 skrev (Akkurat nå): 1. folk som prøver å være inspo på instagram. åpenbart redigert i photoshop. 2. uff, hunden kommer til å angripe meg. 3. jeg blir rørt. så nydelig. 10/10. spennende 😀
pappa messi Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2021 Aragorn ll Elessar skrev (Akkurat nå): Ingenting jaja 😉
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Jeg befinner meg i en vrimmel av bilder og inntrykk fra nett hele tiden, så jeg føler ikke så mye ved akkurat disse. Nattehimmelen var dragende. Mine føtter er nu iskalde og uten sokker, så jeg føler vel mest der må jeg nok si. 1
pappa messi Skrevet 1. mars 2021 Forfatter #7 Skrevet 1. mars 2021 Hoppetaujenta skrev (39 minutter siden): Jeg befinner meg i en vrimmel av bilder og inntrykk fra nett hele tiden, så jeg føler ikke så mye ved akkurat disse. Nattehimmelen var dragende. Mine føtter er nu iskalde og uten sokker, så jeg føler vel mest der må jeg nok si. veldig interessant og spennende synspunkt. takk for svar! 🤩💖
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå