Gå til innhold

Hva kan man gjøre med sms fra avdøde?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vil ikke at meldingene bare skal være på tlf og så mister jeg de en gang, men hva kan jeg gjøre med de?❤️

Anonymkode: 04ea6...713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta skjermbilde og lagre sammen med andre digitale minner?

Anonymkode: b6ff0...526

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrive dem ned i en fin bok? ❤️

Anonymkode: b4e24...8ac

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvis det er veldig mange meldinger og du vil ta vare på alle, kan du ha de mest minnneverdige smsene i en fotobok, og få et firma til å overføre resten til en minnepinne?

Anonymkode: c2487...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Har meldinger fra mamma men jeg klarer ikke slette de. Jeg vil ikke heller. Ser på de av og til og begynner å gråte. Men det er noe jeg trenger av å til. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mariam95 skrev (19 timer siden):

Føler med deg. Har meldinger fra mamma men jeg klarer ikke slette de. Jeg vil ikke heller. Ser på de av og til og begynner å gråte. Men det er noe jeg trenger av å til. 

Det skjønner jeg godt at du ikke klarer 😭❤️ Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: 64ff6...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Det skjønner jeg godt at du ikke klarer 😭❤️ Sender deg en klem ❤️

Anonymkode: 64ff6...f88

💞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan sikkerhetskopiere dem. Jeg har alle meldinger (og alt annet også) på ei nettsky. 

Ikke spør meg åssen jeg gjorde det. Jeg installerte Jottacloud (nettsky) og trykka på masse greier jeg ikke har peiling på, og vips så var alt på nettskya.

Anonymkode: b9a49...c93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Vakre minner å ha!❤ Gode tips har du fått her, arkivere og fotobok. Ville skrevet de ut i tillegg til å lagre de, en helgardering, i fall det digitale skulle svikte. Så på en tv-serie en gang, at de printet ut fine meldinger som folk hadde mottatt fra sine kjære, som var gått bort. Meldingene ble forstørret og rammet inn. De rammet i beskjeder både i farger og sort-hvitt, alt etter smak og behag, hva som passet best til interiøret ellers. Var nydelige meldinger i flotte rammer. Syns det var en rørende og vakker ting å gjøre.❤

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariam95 skrev (På 2.3.2021 den 11.27):

Føler med deg. Har meldinger fra mamma men jeg klarer ikke slette de. Jeg vil ikke heller. Ser på de av og til og begynner å gråte. Men det er noe jeg trenger av å til. 

Miriam95, er du født i 1995? Isåfall føler jeg ekstra med deg. Det å miste mammaen sin så tidlig i livet høres helt forferdelig ut :(

stor klem fra meg til deg 💝

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Sagnsomsuste skrev (6 timer siden):

Miriam95, er du født i 1995? Isåfall føler jeg ekstra med deg. Det å miste mammaen sin så tidlig i livet høres helt forferdelig ut :(

stor klem fra meg til deg 💝

Ja jeg mistet mamma da jeg var 22 tror jeg det var 💔 veldig vondt skulle så gjerne se hun rakk å se barnebarnet vokse opp. 
tusen takk💞 Ha en god dag 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...