Gå til innhold

Update på sexy tatoveringer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke tatoveringer er hotte for deg nå? 
For meg er det små tatoveringer som gjelder akkurat nå. Liten tekst på ribbenene, i nakken, eller på underarmen. Et vakkert symbol nedentil er også pent. Gjerne slik at noe vises også når trusa/bikinien er på, gjør deg nysgjerrig 😍

Anonymkode: 19fc4...825

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes det meste innenfor tatoverimger er sexy. Unntaket er teite humortatoveringer og rasistiske tatoveringer. 

Vis meg en mann dekt av tatoveringer: 😍😍

Skrevet

Fulle sleeves! 
Whatever the motive, så lenge det ikke er diskriminerende for noen folkeslag, grupper, seksualiteter og lignende. 
Skal forsåvidt være ærlig å si at tribal tatoveringer ikke står i stil hos meg da, men det er fordi det var så sinnsykt populært en periode.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes fremdeles ikke tattiser på overarmen er sexy på kvinner. Det er fremdeles nakke, midje, ankler som er mest hot, da gjerne også supplert med lysken, og framme på barmen. 

Tatoveringer er jo der for å samle oppmerksomheten om noe, blikkfang, og for kvinner blir jo det de mest "kvinnelige" delene av kroppen. Den tid er forbi da menn så etter kvinner som var store og sterke, fordi de trengte hjelp i åkeren og på slåttemarka, men småbruket var for lite til å ha hest. Blikkfang på overarmene er derfor ikke nødvendig lenger.

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

For meg er det små tatoveringer som gjelder akkurat nå. Liten tekst på ribbenene, i nakken, eller på underarmen. Et vakkert symbol nedentil er også pent. Gjerne slik at noe vises også når trusa/bikinien er på, gjør deg nysgjerrig 😍

Liten tekst, hot nå? Alle har jo hatt sånn i årevis. Justin Bieber tok en sånn som starter bak øret og nedover halsen, og alle har det vel nå? Er vel ingen på Paradise og Ex on the Beach som IKKEE har det? 😝

Anonymkode: 7bf73...c28

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvordan kan du si at en type tatovering "gjelder akkurat nå"? Hva når den ikke gjelder for deg mer? 

Anonymkode: 94ccc...0e5

AnonymBruker
Skrevet

Synes ikke tatoveringer er sexy.

Anonymkode: 4a8fc...7ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...