AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Hei Hva kan grunnen være for at oppvaskmaskinen ikke brukte hele oppvasktabletten? Anonymkode: 947b8...26d
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Ikke godt å si. Men det kan være at du har stablet for mye slik at luka der tabletten ligger ikke åpnet seg når den skulle. Anonymkode: fb183...71f 5
newman01 Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Ser ut som kniven har sperret for lokket, og slik får ikke tabletten nok vann til å gå i oppløsning.. 1
Whistler Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Kort vasketid gjør ofte at tabletten ikke rekker å løse seg opp. Altlt for mye i maskinen gjør at det ikke blir nok sirkulasjon. I ditt tilfelle ser det ut som om det er det siste.
ekkoet Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Jeg henger meg på at luken ikke blir ordentlig åpnet. Hadde dette problemet med en asko-maskin, var ikke så veldig lett å finne ut av da det var nok at ene koppen stod vendt med håndtaket litt feil vei. Tror vi hadde den i 5 år hvor man jevnlig opplevde å måtte kjøre maskinen på nytt (og gjorde det da gjerne med koppen på samme sted), Litt etter jeg endelig fant ut av det var jeg på besøk hos et vennepar - så at de hadde samme maskinen. Jeg fortalte om problemet og hva jeg hadde funnet ut, de takket for de hadde hatt akkurat samme erfaringen i flere år. Ville si det var designfeil egentlig.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Det er også viktig å sjekke at snurretingen under skuffa klarer å snurre. I vår maskin klarer ikke tabletten å løse seg opp hvis den er blokkert, siden det da ikke spruter vann rundt i maskina. Anonymkode: 5c5dd...fe4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå