Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det dumt å vurdere for meg som er redd for å se blod? Skal sikkert ikke mye blod til før det ser ut som et blodbad? Redd for å svime av jeg 😕 

Og hvordan er det å presse ut babyen i vann? Ser for meg at det er vanskelig å gjøre seg tung i rumpa for å få til å presse nedover hvis man ligger i vann? 

Anonymkode: 7748c...e59

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Er det dumt å vurdere for meg som er redd for å se blod? Skal sikkert ikke mye blod til før det ser ut som et blodbad? Redd for å svime av jeg 😕 

Og hvordan er det å presse ut babyen i vann? Ser for meg at det er vanskelig å gjøre seg tung i rumpa for å få til å presse nedover hvis man ligger i vann? 

Du kan være i badekaret under åpningsfasen og senere flytte ut når du skal presse evt? Vil anbefale å ha det litt mørkt i rommet når du skal føde, så ikke sikkert du ser så mye blod uansett? 
Presse nedover tror jeg går bra. Mange føder på kne (også i badekar), det er jo en mulighet? Henge over kanten med overkroppen liksom.

Anonymkode: ed8b9...a3a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Så mer blod i fødsel utenfor badekar enn den i.

Anonymkode: 8e57e...f6b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...