AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #1 Skrevet 1. mars 2021 Er det dumt å vurdere for meg som er redd for å se blod? Skal sikkert ikke mye blod til før det ser ut som et blodbad? Redd for å svime av jeg 😕 Og hvordan er det å presse ut babyen i vann? Ser for meg at det er vanskelig å gjøre seg tung i rumpa for å få til å presse nedover hvis man ligger i vann? Anonymkode: 7748c...e59
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det dumt å vurdere for meg som er redd for å se blod? Skal sikkert ikke mye blod til før det ser ut som et blodbad? Redd for å svime av jeg 😕 Og hvordan er det å presse ut babyen i vann? Ser for meg at det er vanskelig å gjøre seg tung i rumpa for å få til å presse nedover hvis man ligger i vann? Anonymkode: 7748c...e59 Du kan være i badekaret under åpningsfasen og senere flytte ut når du skal presse evt? Vil anbefale å ha det litt mørkt i rommet når du skal føde, så ikke sikkert du ser så mye blod uansett? Presse nedover tror jeg går bra. Mange føder på kne (også i badekar), det er jo en mulighet? Henge over kanten med overkroppen liksom. Anonymkode: ed8b9...a3a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 7 hours ago, AnonymBruker said: Er det dumt å vurdere for meg som er redd for å se blod? Skal sikkert ikke mye blod til før det ser ut som et blodbad? Redd for å svime av jeg 😕 Og hvordan er det å presse ut babyen i vann? Ser for meg at det er vanskelig å gjøre seg tung i rumpa for å få til å presse nedover hvis man ligger i vann? Anonymkode: 7748c...e59 Så mer blod i fødsel utenfor badekar enn den i. Anonymkode: 8e57e...f6b 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Se feks gode kilder her: https://stolav.no/behandlinger/vannfodsel www.positivfodsel.no/amp/vannfodsel https://m.youtube.com/watch?v=D50pQ-fYbo0 Anonymkode: ed8b9...a3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå