Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jordmor sa at det var ikke en uvanlig bivirkning. Har aldri hørt det før, så lurer på hvor mange av dere som opplevde det?😊

Anonymkode: 897cb...e26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, har hatt epidural to ganger uten bivirkninger. Skulle jeg fått kløe som bivirkning hadde jeg glatt valgt epidural likevel. 

Anonymkode: dea82...3ae

AnonymBruker
Skrevet

Nei :)

Anonymkode: 738fc...ca9

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Klødde som gal og hadde i tillegg veneflon med diverse slanger fra begge hendene i flere timer etter fødsel så det var umulig å klø seg ordentlig uten å risikere å rive de ut. 

Anonymkode: 61b15...724

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men jeg tar heller kløen enn smertene, altså. 

Anonymkode: 61b15...724

Skrevet

Jepp, fikk kløe. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, andre gangen. Ikke ekstrem slik at det ble plagsomt, var fremdeles andre ting en kløen jeg hadde fokus på. Kløen var borte innen jeg var på barsel. 

Anonymkode: 0a7ff...c54

AnonymBruker
Skrevet

Ved andre fødsel fikk jeg kløe og litt lammelser i det ene benet.

Anonymkode: ecd6b...1fd

AnonymBruker
Skrevet

Nei. 

Anonymkode: 6e7f4...b97

Skrevet

Ikke av epidural, men har fått det to ganger av spinalbedøvelse. Heller det, enn smerter 🙈

Skrevet

Jeg har hatt epidural flere ganger, én gang pga fødsel og ellers i forbindelse med operasjoner, aldri hatt kløe. Jeg ville uansett valgt kløe over smerter som er så sterke at man tror man skal dø. 

Skrevet

Nesten alle pasienter der jeg jobber har epidural etter kirurgi. Omtrent 10-20% opplever kløe som bivirkning av epidural - det er veldig vanlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, begge gangene.

Anonymkode: f20c7...60c

AnonymBruker
Skrevet

Ja, klødde veldig på lårene, men ikke slik at det var noe problem på noen måte. I forhold til hva man ellers har vært igjennom var det helt ubetydelig. Og varte vel ikke så lenge heller. Eneste grunnen til at jeg husker det var at jordmor kommenterte at det var en bivirkning når hun så at jeg klødde meg. Selv hadde jeg ikke tenkt noe over det.

Anonymkode: a6078...7ef

AnonymBruker
Skrevet

Nei ingenting, ble bare veldig kald på beina

Anonymkode: 61e1c...c36

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har hatt epidural- og spinalbedøvelse helt uten bivirkninger. 

Anonymkode: b44e4...7be

AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: d01c0...daa

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men epiduralen gjorde at jeg kastet opp hver gang jeg prøvde reise meg opp eller stå.

Anonymkode: 96d09...e4c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...