Gå til innhold

Dere menn tenker dere alltid på sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte ofte på sex da jeg var ungdom/ung voksen. De fleste vokser det av seg.

sex er ikke like fantastisk og spennende når du har passert 40 som når man er 19. been there, done that 😊

• Liker 1
Skrevet

Nei, ikke alltid, og sikkert sjednere enn da jeg var helt ung og uerfaren.  Men jeg tenker jo på det jevnlig, kanskje daglig. Ikke nødvendigvis på akten, men på helheten. Nærhet betyr mer enn intens sex etter hvert.

Gjest Paramount
Skrevet

Det kommer jo veldig an på hvem en snakker med, og settingen. Enkelte damer har noe ved seg som gjør at det ikke alltid er like lett å konsentrere seg, andre igjen kan gjøre det lett som en plett å være 100% formell. Det er ikke slik at når en mann møter en utrolig sexy kvinne så kommer han på, først mye lenger ut i uken, at jo, hun jeg møtte for noen dager siden kunne jeg kanskje hatt sex med. Enkelte kvinner skaper "problemer" med det samme.
Dersom det handler om en kvinne du er ofte i nærheten av, som er helt ok, men ikke mer, da kan det være noe hun gjør eller sier som gjør at sex plutselig kan bli aktuelt å drømme om. Vennskap og nærhet kan åpne mange dører.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 14.58):

Her om dagen sjekket han ut rumpa mi også vet ikke om jeg overdriver virkelig,menn har en slik følelse. Dette mens jeg prater med han så tar han blikket fort tilbake igjen til ansiktet.

Anonymkode: e2194...118

Kunne vært meg. Har stått og sett på og fantasert om damer foran meg jeg har snakket med mens jeg har fått ståpikk. Av og til kan det ikke skjules...

AnonymBruker
Skrevet

Det er vanskelig å ikke se på store pupper. Det er akkurat som om noen har en buse i nesa. Vanskelig å se dem i øynene da. 

Anonymkode: 2722a...7f1

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 0.55):

Jeg hadde på genser,men det er ofte blikket hans faller ned på de når han snakker med meg.

Sånn er det med meg også når det gjelder menn. Ser ned på sakene. Men det går bare automatisk litt flaut noen ganger men er bare et sekund 

Anonymkode: 42915...039

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 0.43):

Har en kollega på jobben som kan finne på å se meg på puppene når han snakket til meg. Jeg går med helt vanlige klær viser ingen kløft eller noe. Jeg er gift med barn,men vet ikke om jeg tar helt feil av han eller hva føles så merkelig noen ganger. Vi har vennskapelig forhold. Hva tenker dere? Er der normalt slik menn er? 

Alltid, som i hvert eneste sekund av mitt våkne liv? Nei.

Alltid, som i hver dag og når jeg ser pene damer som har noe ved seg som tenner meg? Ja,

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det forekommer svært tilfeldig. Noen kvinner kan jeg rett og slett ikke la være og ta et ekstra blikk på, men det blir bare med det, der og da. 

Anonymkode: 7d884...a8f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 0.43):

Har en kollega på jobben som kan finne på å se meg på puppene når han snakket til meg. Jeg går med helt vanlige klær viser ingen kløft eller noe. Jeg er gift med barn,men vet ikke om jeg tar helt feil av han eller hva føles så merkelig noen ganger. Vi har vennskapelig forhold. Hva tenker dere? Er der normalt slik menn er? 

Jeg stirrer ikke på puppene eller rumpen til en dame. Jeg fester heller blikket på skoene eller støvlettene hennes.

AnonymBruker
Skrevet

Bare fordi jeg ser en pen jente med fine pupper og/eller fin rumpe så betyr ikke det at jeg tenker sex. Ja, jeg kan titte litt, men det var fordi jeg så noe fint. Det betyr ikke at jeg tenker på å ha sex med den jenta.  Tenker ikke dere jenter det samme når dere ser en mann med store muskler og stram rumpe? Vi er ganske like der, tro det eller ei

Anonymkode: c21bc...eb8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan kun svare for meg selv, men nei. Det er av og på med meg. 

Anonymkode: a4aa8...354

• Liker 1
Skrevet

Neida. Vi tenker på sport og øl også. Men helt klart mest på sex. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...