AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Har en kollega på jobben som kan finne på å se meg på puppene når han snakket til meg. Jeg går med helt vanlige klær viser ingen kløft eller noe. Jeg er gift med barn,men vet ikke om jeg tar helt feil av han eller hva føles så merkelig noen ganger. Vi har vennskapelig forhold. Hva tenker dere? Er der normalt slik menn er? Anonymkode: e2194...118
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Nei. Men pupper er jo tiltrekkende og behagelige å se på, så å diskré kikke litt er nok normalt. Stirring er derimot respektløst. Anonymkode: da978...998 3
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei. Men pupper er jo tiltrekkende og behagelige å se på, så å diskré kikke litt er nok normalt. Stirring er derimot respektløst. Anonymkode: da978...998 Jeg hadde på genser,men det er ofte blikket hans faller ned på de når han snakker med meg. Anonymkode: e2194...118 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Eeeehhh....kanskje han bare ikke liker å se folk i øynene? Anonymkode: 6b646...85c 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Eeeehhh....kanskje han bare ikke liker å se folk i øynene? Anonymkode: 6b646...85c Han gjør det også og er veldig utadvent så det er nok ikke det. Anonymkode: e2194...118
Gjest Paramount Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 Jeg vil tro han er ganske normal, og at kvinner overtenker og tolker for mye. At blikket streifer puppene betyr ikke at han har lyst på sex. Skjer det flere ganger betyr det at han synes de er fine. Det kan jo bety at han tenker at sex med deg hadde vært deilig, men de fleste kan leve godt uten likevel. Er det ikke slik med kvinner også? De klarer å være sammen med andre som de synes er attraktive, som venner, og akseptere at de ikke får ha sex med dem? Dersom han glor påfallende på puppene, når øyekontakt er det normale, er det ikke normal oppførsel i det hele tatt. Men, er det slik at kvinner i forhold er livredde for at andre menn skal oppdage at de er kvinner?
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Jeg er kvinne og tenker alltid på sex. Anonymkode: 9e12f...603 4
pantyhoselover Skrevet 1. mars 2021 #9 Skrevet 1. mars 2021 Ja, stort sett. Spesielt pupper, rumpe og ben. Når jeg står overfor en dame tenker jeg alltid på hvordan det vil være å ligge med henne. 2
MortenMinstelønn Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 Jeg tenker mest på universet. En kan forsvare det med at det er fordi jeg bor der. Altså i universet. Skulle ønsle jeg tenkte mer på sex. Det er så mye mer behagelig å ta på langt lyst hår enn lysår. 4
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Skrevet 1. mars 2021 pantyhoselover skrev (1 time siden): Ja, stort sett. Spesielt pupper, rumpe og ben. Når jeg står overfor en dame tenker jeg alltid på hvordan det vil være å ligge med henne. Her om dagen sjekket han ut rumpa mi også vet ikke om jeg overdriver virkelig,menn har en slik følelse. Dette mens jeg prater med han så tar han blikket fort tilbake igjen til ansiktet. Anonymkode: e2194...118 1
Gjest Smeltemann Skrevet 1. mars 2021 #12 Skrevet 1. mars 2021 Er du sikker på at han så direkte på puppene dine, eller er det kanskje noe du drømmer om at han skal gjøre. Mange damer synes de er mye heitere eller de egentlig er,de tror ofte år vi menn driver og sikler.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #13 Skrevet 1. mars 2021 Smeltemann skrev (27 minutter siden): Er du sikker på at han så direkte på puppene dine, eller er det kanskje noe du drømmer om at han skal gjøre. Mange damer synes de er mye heitere eller de egentlig er,de tror ofte år vi menn driver og sikler. Så den komme. Mulig jeg overdriver vet ikke bare føles så merkelig når han står der og snakker med meg så ser han meg i øynene så ned på puppene dette har skjedd flere ganger. Så her om dagen stod jeg på siden han snakket igjen med meg og ser på rumpa så opp på øynene igjen. Anonymkode: e2194...118
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #14 Skrevet 1. mars 2021 Det kan være vanskelig å unngå å kaste et blikk på pupper og rumper. Det trenger ikke bety så mye mer enn det. Hvis puppene er store er kan det være enda vanskeligere enten man liker store pupper eller ikke, rett og slett fordi de synes mer. Anonymkode: ad51c...f7a
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #15 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Har en kollega på jobben som kan finne på å se meg på puppene når han snakket til meg. Jeg går med helt vanlige klær viser ingen kløft eller noe. Jeg er gift med barn,men vet ikke om jeg tar helt feil av han eller hva føles så merkelig noen ganger. Vi har vennskapelig forhold. Hva tenker dere? Er der normalt slik menn er? Anonymkode: e2194...118 Nei. Men at han ser på puppene dine er ikke entydig med å tenke på sex. Ser du aldri på rumpa til en mann innimellom? Tenker du på sex da? Eller ser du bare for å se? Anonymkode: 9e1d3...180 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #16 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har store pupper. Mer som en god gammeldags barm. Jeg ser at menn av og til hviler blikket der, men jeg tar det overhodet ikke som seksuell interesse. Mer som at de knapt kan unngå å se på dem 😄 Hilsen middelaldrende dame med barm Anonymkode: 2a647...bbd 3
Gjest Smeltemann Skrevet 1. mars 2021 #17 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så den komme. Mulig jeg overdriver vet ikke bare føles så merkelig når han står der og snakker med meg så ser han meg i øynene så ned på puppene dette har skjedd flere ganger. Så her om dagen stod jeg på siden han snakket igjen med meg og ser på rumpa så opp på øynene igjen. Anonymkode: e2194...118 Har aldri tenkt over hvor jeg ser når jeg snakker med noe av det motsatte kjønn. Mulig jeg ser på pupper og rompe uten at jeg tenker over det. Kan ikke stirre folk i øynene hele tiden heller.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #20 Skrevet 1. mars 2021 Smeltemann skrev (4 timer siden): Har aldri tenkt over hvor jeg ser når jeg snakker med noe av det motsatte kjønn. Mulig jeg ser på pupper og rompe uten at jeg tenker over det. Kan ikke stirre folk i øynene hele tiden heller. Ehhh joå Anonymkode: e2194...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå