Gå til innhold

Går det an å stenge konto for uttak?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig blitt diagnostisert med bipolar lidelse etter en lengre periode med mani, og er redd dette bare var min første av mange episoder. Jeg vil derfor sikre meg litt. Et av symptomene jeg merket sterkest var den overdrevne pengebruken - har brukt opp alle sparepengene mine og sitter igjen blakk nå. Jeg har ikke delt diagnosen med noen familiemedlemmer, så jeg ønsker ikke å spørre om hjelp på den økonomiske fronten. Jeg lurte derfor på om dere vet om det er mulig å stenge en konto for uttak? Slik at jeg kan overføre penger dit, uten muligheten til å overføre tilbake eller kjøpe ting med kontoen? Jeg er medlem i sparebank 1. 

Anonymkode: eeb2e...878

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går an å få til en løsning. Sjekk nettsidene, og hvis du ikke finner noe der kan du ringe banken.

Anonymkode: ea21b...c56

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ja, det går an å få til en løsning. Sjekk nettsidene, og hvis du ikke finner noe der kan du ringe banken.

Anonymkode: ea21b...c56

Jeg sliter med sosial angst, så det blir nok uaktuelt å ringe banken. Skal sjekke nettsidene, eventuelt se om det er mulig å chatte med banken. Takk for svar! 

Anonymkode: eeb2e...878

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...