AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg får klump i magen av enkelte tråder her inne, synes det er så mye negativt og trist Hetsing av uføre, de uendelig mange trådene der man regelmessig legger en gruppe for hat, de går igjen i flere varianter på mange av underforumene her Går du inn på gravid - forumet så står alle i fare for spontanabort og går man inn på karriere og arbeidsliv så er alle arbeidsledige. Uff, jeg blir uvel. Dette er bare for å nevne noe. Nå er jeg hverken arbeidsledig eller gravid, heller ikke ufør, så jeg føler meg ikke truffet av noe. Men synes sånt skaper dårlig stemning. Lurer veldig på hvor de positive folka på KG henger? De blide, koselige og hyggelige brukerne? Selv tørr jeg bare å være inne på mat og drikke i perioder, der er jeg hvertfall sikret mot kjipe tråder. Anonymkode: 851b6...a19 2
Hoppetaujenta Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 "Sosial prat og humor" er et vennlig sted med hyggelige folk. Velkommen dit. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): "Sosial prat og humor" er et vennlig sted med hyggelige folk. Velkommen dit. Takk Skal ta meg en tur dit Anonymkode: 851b6...a19
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Det er god stemning og hyggelige folk i "Prøvere og ufrivillig barnløse". Men sikkert mest interessant for de som er prøvere selv, da. Anonymkode: 55dab...7b0
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 Er mest på «kjæledyr» Anonymkode: 3ba61...b71
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #7 Skrevet 1. mars 2021 Bryllup syntes jeg det ofte er mye gøy! I mat og drikke blir det noen ganger hetsing av veganere og litt lei av å lese det. Kjedelig med tråder som tar opp det samme, men er jo frivillig om man går inn på det heldigvis Anonymkode: dc8ca...8a0
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. mars 2021 #8 Skrevet 1. mars 2021 Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): "Sosial prat og humor" er et vennlig sted med hyggelige folk. Velkommen dit. Støttes 100% Aldri noe krangling der, bare hyggelige folk som Hoppe sier
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #9 Skrevet 1. mars 2021 Jeg tror også at sosial prat og humor er det hyggeligste forumet her. Bruker alt for lite tid der selv, men det er god stemning der og folka er hyggelige ☺️ Anonymkode: dbe1d...8bb 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #10 Skrevet 1. mars 2021 Jeg får bare hyggelige og hjelpsomme svar på treningsforumet. TV-forumet er også stort sett hyggelig. Anonymkode: 8e005...31f 2
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #11 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Bryllup syntes jeg det ofte er mye gøy! I mat og drikke blir det noen ganger hetsing av veganere og litt lei av å lese det. Kjedelig med tråder som tar opp det samme, men er jo frivillig om man går inn på det heldigvis Anonymkode: dc8ca...8a0 Ja, uff Selv mat og drikke har hetsetråder, at det går an. Anonymkode: 851b6...a19
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #12 Skrevet 1. mars 2021 Jeg synes hus og hage er ok. Anonymkode: 5d17d...612 1
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #13 Skrevet 1. mars 2021 Hva som er hyggeligst vet jeg ikke. Jeg er en av sliterne som henger mest på helse forumet, men også på seksualitet og andre relasjonsrelaterte fora 🤐 Anonymkode: 75381...45b
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #14 Skrevet 2. mars 2021 Telle-tråder og ord-leker!!! Anonymkode: eabcf...a54
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå