AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har nettopp laget ferdig første fotoboka til mitt barn. Brukte CEWE (Japan foto) og synes det var dritkjipt. Utrolig slitsomt og kronglete, brukte 3-4 timer, hovedsakelig fordi appen deres var kjempedårlig. Blir frustrert bare jeg tenker på det nå 😠 Hovedgrunnen til at jeg brukte cewe var fordi jeg hadde fått gavekort av ett familiemedlem, som jeg måtte bruke opp. Lurer på om dere har tips til gode nettsider eller apper der man kan lage gode fotobøker av de uendelig mange bildene vi har på mobilen. Hvilke apper/nettsider bruker dere? Anonymkode: 5604d...f3d
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Fotoknudsen synes jeg er både enkelt og raskt å lage Anonymkode: ec5a0...e5c
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har Mac og bruker Apple motif. Veldig fornøyd! Anonymkode: 1d9bb...5ec
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Jeg bruker cewe. Lager ikke til barna, men til hele familien, en bok i året. Ja, det tar tid. Men nå har vi rukket å få 10 bøker allerede, og det tar seg fint ut i hylla når det er likt format. Jeg har også med en del tekst til bildene, og cewe fungerer godt til akkurat dette. Anonymkode: 5c6c3...4c6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå