Gå til innhold

Hvilke teaterstykker kan streames nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bodd i UK frem til nå, og under lockdown koste jeg meg med å streame teaterforestillinger. Det var stort utvalg, og alt til en veldig rimelig billettpris og med veldig behagelige seter (min egen sofa) der jeg slapp å ha høye mannfolk foran meg. Helt topp! Nå har jeg flyttet hjem igjen til Norge og prøver å finne ut av hvilke forestillinger som streames fra norske teater men jeg finner faktisk ikke noe info om det på teatrenes nettsider. Kan noen hjelpe meg?

Anonymkode: b3b82...654

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne! Det vil jeg gjerne ha svar på også :)

• Liker 1
Skrevet

Det Norske Teatret har streamet en del, det siste for en ukes tid siden. Tror ikke det er noen faste dager eller forestillinger som streames.  Et tips kan være å melde deg på nyhetsbrevet deres, da får du mail med opplysninger om streaming av stykker.

• Liker 1
Skrevet

Hvis du går inn på NRK og Fjernsynsteateret, så finner du et vell av opptak. Du kan angi år, og så får du opp alle forestillingene for det året. 

AnonymBruker
Skrevet
Oida skrev (7 timer siden):

Det Norske Teatret har streamet en del, det siste for en ukes tid siden. Tror ikke det er noen faste dager eller forestillinger som streames.  Et tips kan være å melde deg på nyhetsbrevet deres, da får du mail med opplysninger om streaming av stykker.

Takk! Da skal jeg melde meg på nyhetsbrevet deres.

Hunter7 skrev (6 timer siden):

Hvis du går inn på NRK og Fjernsynsteateret, så finner du et vell av opptak. Du kan angi år, og så får du opp alle forestillingene for det året. 

Hehe Ja, der ligger det jo mye moro. I denne omgang tenkte jeg heller på streaming av aktuelle forestillinger. Ønsker å støtte norske kulturarbeidere nå som de ikke får ha publikum i salen. 

Anonymkode: b3b82...654

Skrevet

Det beste du kan gjøre er å melde deg på de ulike teaterenes nyhetsbrev. Senest i går kunne man kjøpe billett til en konsert i operaen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...