Gå til innhold

Takk for at du forlot meg! Det er det beste som har skjedd meg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du dumpet meg for x år siden. Du sa du hadde tenkt på det i minst 2 år men at det ikke fantes et riktig tidspunkt.. Du ble med i terapi, selvom du visste du skulle gjøre det slutt. Så da satt jeg der.. Uten utdanning, inntekt og barn jeg skulle feire jul med - nå alene. Det knuste meg å levere de to barna fra meg den første tiden. Aldri har jeg vært så trist.. Jeg grein som en unge i bilen etter å ha møtt på deg. Å skulle se barna så lite. Å rive tryggheten fra de. Skuffelsen fra familiene våre.

Vi skulle gifte oss sa du en gang. Kjøpe hus når jeg ble ferdig utdannet. Du "brukte" meg for sex den første tiden.. Dumme meg trodde du ville ha meg tilbake. Dumme, dumme meg. 

Det ble et par tøffe år etter bruddet. Engstelse. Depresjon. Et knekt selvbilde. Jeg greide ikke spise eller sove og gikk ned ti kilo. I voksen alder opplevde jeg altså min aller første kjærlighetssorg. 

Så skjedde det. Jeg ble gradvis sterkere. Gråt litt mindre. Jeg fullførte utdanningen for et par år siden. Jeg fikk meg fast jobb. Og - jeg traff en mann. Han ga meg komplimenter daglig. Han kalte meg sterk. Flink. Dyktig. Omtenksom.

Det kaller han meg fortsatt. 

X år har gått. Jeg har fullført utdanningen, kjøpt hus og skal nå snart gifte meg. Bare med riktig mann. Tiden bak meg ligger fjernt men samtidig nært. Hva i all verden skjedde? Jeg hadde aldri trodd jeg skulle være her jeg er nå, for noen år siden. 

Takk for at du forlot meg. For at jeg fikk de verste årene i mitt liv, før de ble de beste! 

Anonymkode: 01875...51e

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du dumpet meg for x år siden. Du sa du hadde tenkt på det i minst 2 år men at det ikke fantes et riktig tidspunkt.. Du ble med i terapi, selvom du visste du skulle gjøre det slutt. Så da satt jeg der.. Uten utdanning, inntekt og barn jeg skulle feire jul med - nå alene. Det knuste meg å levere de to barna fra meg den første tiden. Aldri har jeg vært så trist.. Jeg grein som en unge i bilen etter å ha møtt på deg. Å skulle se barna så lite. Å rive tryggheten fra de. Skuffelsen fra familiene våre.

Vi skulle gifte oss sa du en gang. Kjøpe hus når jeg ble ferdig utdannet. Du "brukte" meg for sex den første tiden.. Dumme meg trodde du ville ha meg tilbake. Dumme, dumme meg. 

Det ble et par tøffe år etter bruddet. Engstelse. Depresjon. Et knekt selvbilde. Jeg greide ikke spise eller sove og gikk ned ti kilo. I voksen alder opplevde jeg altså min aller første kjærlighetssorg. 

Så skjedde det. Jeg ble gradvis sterkere. Gråt litt mindre. Jeg fullførte utdanningen for et par år siden. Jeg fikk meg fast jobb. Og - jeg traff en mann. Han ga meg komplimenter daglig. Han kalte meg sterk. Flink. Dyktig. Omtenksom.

Det kaller han meg fortsatt. 

X år har gått. Jeg har fullført utdanningen, kjøpt hus og skal nå snart gifte meg. Bare med riktig mann. Tiden bak meg ligger fjernt men samtidig nært. Hva i all verden skjedde? Jeg hadde aldri trodd jeg skulle være her jeg er nå, for noen år siden. 

Takk for at du forlot meg. For at jeg fikk de verste årene i mitt liv, før de ble de beste! 

🥰

Anonymkode: fa922...ea8

• Liker 1
Skrevet

Kjempebra!

Min tittel er Takk for at jeg gikk fra deg.

Faen det beste jeg har gjort, altså! 

Masse lykke til videre, ts.❤

Anonymkode: 6590e...46a

Skrevet

Bare hyggelig. 

Anonymkode: 98fe9...204

Skrevet

Hyggelig at det gikk så bra, du har vært veldig flink.

Er bare litt nysgjerrig, er det takket være ex-en at du tok tak i livet ditt?

Skrevet
KGnoob skrev (10 minutter siden):

Hyggelig at det gikk så bra, du har vært veldig flink.

Er bare litt nysgjerrig, er det takket være ex-en at du tok tak i livet ditt?

Nei! Men jeg var slettes ikke sikker på om jeg greide fullføre utdanningen samtidig som jeg jobbet fullt. Og hadde barna halve tiden alene. 

Men det gikk fint det! Mine fine livshendelser kom deretter rekende på ei fjøl. Hadde han ikke forlatt meg hadde jeg sikker sittet stuck i et dårlig forhold den dag idag. Vi var nok ikke "meant to be", men det hadde jeg nok ikke innsett om han ikke hadde gått først! 

Takknemlig😄

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Kjempebra!

Min tittel er Takk for at jeg gikk fra deg.

Faen det beste jeg har gjort, altså! 

Masse lykke til videre, ts.❤

Anonymkode: 6590e...46a

Takk❤️ og til deg! 

Og til alle andre som har det dritt akkurat nå, pga kjærlighetssorg: Alt blir bra🌈

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...