Gå til innhold

Smart oppbevaring elektrisk tannbørste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en elektrisk tannbørste og flere hoder til denne. Men Hvirdan oppbevarer man dette mest praktisk på badet? De hodene er jo så små, så de er ekle å ha oppi en tannbørstekopp.

Anonymkode: 138d2...13b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke tannbørsten hodeholder på laderen? Trodde alle elektriske tannbørster hadde slikt jeg... 

Skrevet
newman01 skrev (2 timer siden):

Har ikke tannbørsten hodeholder på laderen? Trodde alle elektriske tannbørster hadde slikt jeg... 

Regner med at de har en tannbørste, men ett hode til hver person. Vi bare legger hodet i skapet. Kanskje shot/eggeglass?

Skrevet

Min kommer med lader og holder for 4 tannbørstehoder

image.png.cd33e2110a9dfa732b7a0fd81bf640ab.png

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke normalt med en stk. tannkost pr. person? Har dere en «felleskost» og personlig hode? 😳

Anonymkode: 9722a...895

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

En felleskost og personlige hoder ja. Hvorfor skulle vi hatt hver vår børste? Den er jo ikke inne i munnen eller noe.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

En felleskost og personlige hoder ja. Hvorfor skulle vi hatt hver vår børste? Den er jo ikke inne i munnen eller noe.

🤢

• Liker 1
Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Er det ikke normalt med en stk. tannkost pr. person? Har dere en «felleskost» og personlig hode? 😳

Anonymkode: 9722a...895

Mulig fordi noen muligens synes det er dyrt med 7560kr for tannbørste til familien..? 

De er jo laget for bruk av flere personer. Og om du har øvre deler av håndenheten inne i munnen gjør du noe galt... 

image.png.f07ad76692df6fbe37e463a664d5dcc6.png

• Liker 1
Skrevet

Det finnes pakker med 2 motorer i også, så tror de også er ment som en mulighet til å ha hver sin.

https://www.power.no/skjoennhet-og-velvaere/tannpleie/elektrisk-tannboerste/oral-b-pro690duo-elektrisk-tannboerste-2-pk/p-251512/

Jeg tror mange har egne tannbørster for hver person - det renner jo ofte litt vann nedover og det finnes barnebørster og voksenbørster (og topakninger med selve motorenheten).

Vi er 4 stk som har hver vår, både hjemme og på hytten (så 8 børster totalt). Billigste tror jeg var under 300kr, dyreste ca 700.

Hvis en reiser bort så kan hun/han ha med seg tannnbørsten sin uten at de andre står igjen uten.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
newman01 skrev (2 timer siden):

Mulig fordi noen muligens synes det er dyrt med 7560kr for tannbørste til familien..? 

De er jo laget for bruk av flere personer. Og om du har øvre deler av håndenheten inne i munnen gjør du noe galt... 

image.png.f07ad76692df6fbe37e463a664d5dcc6.png

Ja, jeg har faktisk aldri tenkt over at noen kunne synes det er ekkelt med samme enhet. Lærer stadig noe nytt på KG! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...