AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Vurderer å tatovere eyeliner. Har noen erfaring med om det er vondt? Hvor lang tid tar det før man ser resultatet? Hvor lenge må man være borte fra jobben? Anonymkode: a31c0...00e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #2 Skrevet 1. mars 2021 Du ser resultatet med en gang, det gjør ikke vondt de tar på bedøvelseskrem, men de drar litt i huden din for å holde den helt rolig og du kjenner lett prikking. Du er litt hoven dagen etter og bedre dagen derpå. Lurt å gjøre på en fredag. Gikk selv i butikken rett etterpå, tar litt tid før det hovner opp, men det er ikke ille altså, var vertfall ikke det for meg. Anonymkode: 452f9...09b 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 Jeg har det. Ikke vondt og absolutt ingen grunn til å være borte fra jobb. jeg dro rett på kundebesøk etterpå. koster litt, men er verdt hver krone 😃 Anonymkode: d4786...209 3
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Holder det en stund? Eller må jeg fylle på etter kort tid? Anonymkode: a31c0...00e
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 Jeg tok det for 4 uker siden og er kjempefornøyd! Det var ubehagelig, men ikke vondt. Ble litt hoven og anbefaler å ta det på en fredag. Skal gå minimum to dager uten mascara. Jeg tok påfyll etter 2 uker, det fulgte med i prisen. Anonymkode: 0f2fe...cea
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok det for 4 uker siden og er kjempefornøyd! Det var ubehagelig, men ikke vondt. Ble litt hoven og anbefaler å ta det på en fredag. Skal gå minimum to dager uten mascara. Jeg tok påfyll etter 2 uker, det fulgte med i prisen. Anonymkode: 0f2fe...cea AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har det. Ikke vondt og absolutt ingen grunn til å være borte fra jobb. jeg dro rett på kundebesøk etterpå. koster litt, men er verdt hver krone 😃 Anonymkode: d4786...209 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Du ser resultatet med en gang, det gjør ikke vondt de tar på bedøvelseskrem, men de drar litt i huden din for å holde den helt rolig og du kjenner lett prikking. Du er litt hoven dagen etter og bedre dagen derpå. Lurt å gjøre på en fredag. Gikk selv i butikken rett etterpå, tar litt tid før det hovner opp, men det er ikke ille altså, var vertfall ikke det for meg. Anonymkode: 452f9...09b Hvor mye koster det ca? Og hvor lenge varer det ca?😀 Anonymkode: d7d16...4e0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå