Gjest King James II Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Da jeg så dama i dag slo det meg jeg elsker henne ikke. Det var som alt jeg følte forsvant. Og vi har vært sammen i 7 år,,Burde jeg si det hva er den beste måten og si til noen at man ikke elsker de lenger ?
Basementart Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Det er aldri lett å fortelle noen det, spesielt ikke når man har vært sammen såpass lenge som dere. Det eneste rådet jeg vil gi deg er å være 100% ærlig med henne og ikke utsett det lengre enn du må. På denne måten kan muligens forholdet avsluttes rolig og dere kan skilles som venner.
:-) anna Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Har dere vært sammen så lenge så kan du jo godt gi det litt tid og prøve å fikse ting. Man gir ikke bare opp etter sju år. Kjærlighet er ikke bare magi, det er også beinhard jobbing. Man må faktisk engasjere seg og involvere seg for å ha det bra i et forhold og føle at man elsker dama/typen. Og kjærlighet øker når man fokuserer på den. Jeg synes du skal ta det som et varsku om at du må jobbe med forholdet, og så prøve å se på jenta di slik du så henne i begynnelsen. Gjøre romantiske ting, og gjenoppleve ting som har vært romantiske og viktige for dere tidligere. Prøv det først, om du om et par måneder fremdeles ikke føler at det er noe å satse på, så snakker du med henne om det da. Da vil hun også vite at du faktisk har prøvd.
Gjest King James II Skrevet 23. august 2005 #4 Skrevet 23. august 2005 Nei jeg tror ikke det. Jeg tror faktisk at jeg bare gir opp. rett og slett
Gjest Bøllefrøet Skrevet 23. august 2005 #5 Skrevet 23. august 2005 Jaja.. Syns ikke man bare bør gi opp etter 7 år!
Gjest Gjest Skrevet 23. august 2005 #7 Skrevet 23. august 2005 hvorfor ikke ? ← fordi du kan bare være inne i en periode.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå