Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Matchet med en fyr på nettet for 3 uker siden. Vi har snakket hver dag og flere ganger på tlf ovef flere timer. 

Jevlig kontakt hver dag og mye "tid" samlet til dedikasjon har gjort at det har oppstått følelser på begges sider. Ja vi har faktisk sagt det til hverandre. Kjemien vi har har jeg aldri hatt med noen før. Vi bor en kjøretur unna så vi skal for første gang møtes til helgen. 

Jeg er redd for avvisning faktisk. At han ikke liker meg i virkeligheten. At ting ikke skal klaffe i virkeligheten fordi ting er så bra nå og jeg er faktisk lykkelig om dagen. Er redd for at han brått skal dra hjem igjen og finne på en unnskyldning. Er meningen at han skal være hos meg en hel helg neste helg. 

Anonymkode: 11e2a...160

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går som det går, men er litt skummelt å ha så store forventninger før første møte. At dere har så mye kontakt og sier slik dere gjør så er fallhøyden stor 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Matchet med en fyr på nettet for 3 uker siden. Vi har snakket hver dag og flere ganger på tlf ovef flere timer. 

Jevlig kontakt hver dag og mye "tid" samlet til dedikasjon har gjort at det har oppstått følelser på begges sider. Ja vi har faktisk sagt det til hverandre. Kjemien vi har har jeg aldri hatt med noen før. Vi bor en kjøretur unna så vi skal for første gang møtes til helgen. 

Jeg er redd for avvisning faktisk. At han ikke liker meg i virkeligheten. At ting ikke skal klaffe i virkeligheten fordi ting er så bra nå og jeg er faktisk lykkelig om dagen. Er redd for at han brått skal dra hjem igjen og finne på en unnskyldning. Er meningen at han skal være hos meg en hel helg neste helg. 

Hvis dere møtes for første gang burde han ikke være hos deg hele helgen

Anonymkode: 04b24...d94

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvis dere møtes for første gang burde han ikke være hos deg hele helgen

Anonymkode: 04b24...d94

Hvorfor ikke? Han har ikke lappen da han har mistet den midlertidig og jeg har heller ikke lappen enda. Så han må ta tog og taxi, derfor tenkte vi en hel helg fordi det blir så mye styr for bare en dag

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor ikke? Han har ikke lappen da han har mistet den midlertidig og jeg har heller ikke lappen enda. Så han må ta tog og taxi, derfor tenkte vi en hel helg fordi det blir så mye styr for bare en dag

For det blir en sinnsykt lang helg om det skjærer seg. Har dere snakket om forventninger til sex? Hva skal dere finne på? 

Det er risiko forbundet med å invitere ukjente hjem til seg. Revurder å møt han på et offentlig sted først før du inviterer han hjem. 

Anonymkode: 75fe9...1c8

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For det blir en sinnsykt lang helg om det skjærer seg. Har dere snakket om forventninger til sex? Hva skal dere finne på? 

Det er risiko forbundet med å invitere ukjente hjem til seg. Revurder å møt han på et offentlig sted først før du inviterer han hjem. 

Anonymkode: 75fe9...1c8

Ja vi har snakket om forventninger. Vi er begge enige om å vente med sex, men vi vil gjerne bare kose og sove sammen. Vi begge vil ligge med noen man er seriøs. Med 

Skrevet

Hvor ganmel er du? Kan du ta noen råd fra en som har funnet ut på den kjipe måten hvordan det er å ikke like en som skal være hos deg en hel helg?

Si at du har en streng bror eller far eller venninne som har bedt deg sjekke id’en hans, at han er den han later som. Hvis han er en stødig type blir han bare glad for at du har noen som vil ta vare på deg.

Få noen til å ringe deg iløpet av helgen. Hvis du ikke svarer møter de opp, deretter ringer de politiet. Avtal et kodeord med den som ringer som du ikke deler med ham i forkant som du kan si hvis du føler deg truet. 

Avtal hvem som skal betale for hva og hvordan dere skal sove. Har dere snakket om hvordan dere skal få sagt det hvis den ene ikke føler det samme IRL? 

Anonymkode: 664c5...364

• Liker 2
Skrevet

Du vet ingenting om kjemien før dere har møttes. Å planlegge en hel helg første gang man møtes er på grensen til ren idioti.

Anonymkode: 28100...c13

• Liker 8
Skrevet

Jeg hadde aldri turd å dra hjem til noen slik på første møte. 🙄 Har dere snakket på Facetime og, eller kun over telefon? 

• Liker 2
Skrevet
Atsjo skrev (5 minutter siden):

Jeg hadde aldri turd å dra hjem til noen slik på første møte. 🙄 Har dere snakket på Facetime og, eller kun over telefon? 

Vi har snakket på facetime også, flere timer om gangen

Skrevet

Det er da bedre om dere treffes på halvveien først gangen. En hel helg? Det kan bli en sinnsykt lang helg. Og ikke minst ei vond helg om ting virkelig går til helvete. 

Hva en sier og hva en gjør, er ofte to vidt forskjellige ting. 

Anonymkode: f5bb9...f9b

• Liker 5
Skrevet

Dette høres ut som en særdeles dårlig idé.

Hvorfor har han mistet førerkortet?

Anonymkode: 1d067...24b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette høres ut som en særdeles dårlig idé.

Hvorfor har han mistet førerkortet?

Anonymkode: 1d067...24b

Kjørte for fort 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du synes det blir mye styr før en hjemmedate, les denne og tenk hvor mye styr det kan bli i etterkant. 

https://www.vg.no/spesial/2018/voldtekten/

Anonymkode: 664c5...364

Nå må du slutte...seriøst.

Anonymkode: bd93d...73d

Skrevet

Jeg skjønner ikke de som planlegger en hel helg sammen før de kjenner hverandre. Så rart å ha en helt fremmed inn i hjemmet sitt på den måten?   Gjort det et par ganger i mine yngre dager men det gikk særdeles dårlig, så det gjør jeg aldri igjen. Selv om han har mistet lappen så går det an å møtes på halvveien et sted først, vel?   

Det er jo ditt valg til syvende og sist, men et møte offentlig sted først er å foretrekke syns jeg. Vær obs, sier jeg bare. 

• Liker 1
Skrevet

Jag gjorde det. För 20 år sedan tog jag flyger från Stockholm till Oslo för att möta en man jag mött på Internet. Inte på en datingsida utan på en musiksite där vi börjat chatta. 

vädligt nervöst. Skulle han vara en galning, skulle det vara konstigt? Skulle vi ha saker att prata om IRL? Skulle det finnas känslor?

det blev en weekend i Oslo där jag skulle övernatta hos honom. Min livlina var att akut ta in på hotellbokning han hade visat sig vara en galning. 
Det var fantastiskt, för oss var det rätt. Lite stelt de första timmarna men en fantastisk helg med fortsättning. 
Ett halvår senare flyttade vi samman och Idag är vi gifta sedan 2002 och har hus och barn.

det kan gå bra. Var mest det jag ville dela. 

se till att ha en exit strategi ändå...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...