Gå til innhold

Glad for at samboeren reiser bort noen dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min skal reise til din mor noen dager for å hjelpe henne med noe. Selvfølgelig er det litt merkelig å være uten samboeren disse dagene, men samtidig gleder jeg meg. 

Er veldig glad i henne, så er ikke det at jeg vill bli kvitt min samboer. Mulig jeg er merkelig som gleder meg til noen dager for meg selv? 

Anonymkode: 480de...221

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid godt med egentid også ❤️

Anonymkode: ce143...aee

• Liker 4
Skrevet

Alle gleder seg vel til et par dager alene innimellom. Det betyr ikke at du ikke er glad i å tilbringe tid med samboeren din. 

Anonymkode: 6a213...d05

• Liker 4
Skrevet

Jeg syns det er veldig godt med et par dager alene. Vi har et godt forhold, men begge setter pris på alenetid 😛 man er jo ikke mindre glad i personen selv om man syns det er godt å få litt alenetid. 

Anonymkode: 048c6...4f0

• Liker 5
Skrevet

Helt normalt. Spis noe du elsker, og som hun ikke liker, se det du har lyst til på tv, bare kos deg. 

Anonymkode: 8bdae...f21

• Liker 2
Skrevet

Glad for å høre det. Føler det bare er slemt ovenfor min kjære at jeg er glad. 

Anonymkode: 480de...221

Skrevet

Jeg misunner deg egentlig bare. Jeg savner samboer etter noen timer(jeg går hjemme  fordi jeg er student). Skulle ønske jeg klarte og ville være uten ham i noen dager😭

Anonymkode: 284c4...2e6

• Liker 1
Skrevet

Deilig når de reiser bort, og enda deiligere når de kommer hjem igjen. Jeg får gjort utrolig mye fornuftig når han er borte da 😂 Men tomt i senga når jeg skal legge meg! Godt å få savnet hverandre litt 😊

Anonymkode: 81912...040

• Liker 3
Skrevet

Jeg elsker mannen min over alt, men jeg er også glad for at han har en jobb der han innimellom må reise i🙊😅 Det er deilig å bare være meg et par dager🤷‍♀️

Anonymkode: b8fd8...2a5

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...