AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg har vært sammen med typen i 1 og 1/2 år nå. Har i det siste merket at forelskelsen begynner å forsvinne litt, noe jeg vet er ganske vanlig. Han og jeg har alltid vært veldig «på», holdt rundt hverandre, kysset og klemt mye. Sist vi nå var sammen merket jeg at jeg trengte litt space. Hadde ikke så lyst til å kysse så mye.. sliter også generelt med veldig sterke blødninger under menstruasjon og har slitt mye etter at jeg satte inn spiral. Jeg blør og blør.. 🥺 Han tok initiativ til sex, men jeg merket at jeg nesten synes det var litt «vemmelig» og ønsket ikke sex (Hadde mensen også) Er litt redd for at jeg begynner å like han mindre..? Er ufattelig glad i han og han er helt super.. men ble litt engstelig da disse tankene dukket opp. Vet jeg må se om det vedvarer, men jeg merker også kanskje at jeg trenger å snakke om at det er litt slitsomt å være oppå hverandre hele tiden også. Jeg finner han faktisk mye mer tiltrekkende når han snakker om noe han liker eller har mye kunnskap om. Synes han er så flott da. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men noen andre med lignende erfaring? Anonymkode: b2128...1f0
WhiteSwan Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg har vært sammen med typen i 1 og 1/2 år nå. Har i det siste merket at forelskelsen begynner å forsvinne litt, noe jeg vet er ganske vanlig. Han og jeg har alltid vært veldig «på», holdt rundt hverandre, kysset og klemt mye. Sist vi nå var sammen merket jeg at jeg trengte litt space. Hadde ikke så lyst til å kysse så mye.. sliter også generelt med veldig sterke blødninger under menstruasjon og har slitt mye etter at jeg satte inn spiral. Jeg blør og blør.. 🥺 Han tok initiativ til sex, men jeg merket at jeg nesten synes det var litt «vemmelig» og ønsket ikke sex (Hadde mensen også) Er litt redd for at jeg begynner å like han mindre..? Er ufattelig glad i han og han er helt super.. men ble litt engstelig da disse tankene dukket opp. Vet jeg må se om det vedvarer, men jeg merker også kanskje at jeg trenger å snakke om at det er litt slitsomt å være oppå hverandre hele tiden også. Jeg finner han faktisk mye mer tiltrekkende når han snakker om noe han liker eller har mye kunnskap om. Synes han er så flott da. Vet ikke helt hva jeg vil med dette, men noen andre med lignende erfaring? Anonymkode: b2128...1f0 Det er helt normalt å ikke være så klengete lenger etter at forelskelsen er over. Du kan jo si til han at du synes han er tiltrekkende når han snakker om noe han liker eller har mye kunnskap om og at du ikke synes det er nødvendig å være like klengete som dere var i starten 1
PM75 Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Det er jo heller ikke så rart at sexlysten daler når du blør hele tiden med spiral. Har du pratet med gynekolog om det? 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå