Gå til innhold

Kan det være post mann som har stjålet skoene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har sendt Lv sko via posten uten sporing da jeg sendte som brev

Denne jenta sier hun ennå ikke har fått pakken, det sa også en annen kjøper. Men hun har jeg ikke hørt noe fra om på 2 uker nå.

men dette er noe jeg syntes er rart. Spesielt når det gjelder disse sko

jeg har sendt pakker gjennom posten i mange år, (og uten sporing). 4-5 ganger i måneden. Men aldri opplevd noen som ikke har motatt 

Anonymkode: f905d...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror heller det er mottaker som lyver for å få beholde skoene og få tilbake pengene samtidig. 

Anonymkode: b1702...fc2

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Tror heller det er mottaker som lyver for å få beholde skoene og få tilbake pengene samtidig. 

Anonymkode: b1702...fc2

Hun har sendt melding 4-5 ganger og virker beksjymret

men jeg har også mistanke om at hun lyver.

for det har jeg opplevd med en anenn før og klarte heldigvis å finne ut av det. Men hun virka å veldig beskjymret og hyggelig

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Hun har sendt melding 4-5 ganger og virker beksjymret

men jeg har også mistanke om at hun lyver.

for det har jeg opplevd med en anenn før og klarte heldigvis å finne ut av det. Men hun virka å veldig beskjymret og hyggelig

Bekymret.

Anonymkode: 52684...415

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Huff, så kjedelig. Råder deg til å bruke sporing neste gang. Privat kjøp og salg over nettet er en risikosport. 

Anonymkode: cd9cd...b6c

• Liker 3
Skrevet

At postmannen stjal skoene? Jeg tror det skjer sjeldnere og sjeldnere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Så lenge du ikke vil ha alt ansvar for tap selv så må du kjøpe med sporing. Det er da uansett ikke store prisforskjellen. Sporing gir deg forsikring på inntil 10 000kr. Du kan skylde deg selv enten pakka er borte i posten, stjålet eller du blir svindlet av mottaker. 

Anonymkode: 0c6a6...3d7

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når du sender så ofte, så vil jo du statistisk miste en før eller siden? 

Anonymkode: c020c...f2c

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Jeg har sendt Lv sko via posten uten sporing da jeg sendte som brev

Denne jenta sier hun ennå ikke har fått pakken, det sa også en annen kjøper. Men hun har jeg ikke hørt noe fra om på 2 uker nå.

men dette er noe jeg syntes er rart. Spesielt når det gjelder disse sko

jeg har sendt pakker gjennom posten i mange år, (og uten sporing). 4-5 ganger i måneden. Men aldri opplevd noen som ikke har motatt 

Da har du bare vært heldig. Pakker blir borte støtt. De vil du skal kjøpe sporing så de ikke tilfeldigvis"mister" pakken. Stadig nye måter for posten å tjene penger på..  

Anonymkode: 8b55b...66d

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (2 timer siden):

At postmannen stjal skoene? Jeg tror det skjer sjeldnere og sjeldnere. 

PostDAME i så fall. En mann vil vekke oppsikt i de skoene...  

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Når du sender så ofte, så vil jo du statistisk miste en før eller siden? 

Anonymkode: c020c...f2c

Men hvorfor mistet jeg den dyreste varen? Har aldri sendt så dyr vare før.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Da har du bare vært heldig. Pakker blir borte støtt. De vil du skal kjøpe sporing så de ikke tilfeldigvis"mister" pakken. Stadig nye måter for posten å tjene penger på..  

Anonymkode: 8b55b...66d

Så det kan være posten som har tatt de?

Skrevet
theTitanic skrev (37 minutter siden):

PostDAME i så fall. En mann vil vekke oppsikt i de skoene...  

Kanskje han hadde en vegg full av damesko, men i senere tid hadde gått over til fiskestenger?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Nei, posten har ikke tatt dem. Det er garantert kjøper som vil ha både sko og pengene tilbake. Hun virker bekymret? Jeg kan også spille bekymret.

Anonymkode: 948f2...1f5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Jeg har jobbet på postkontor og klumpsendinger (pakke uten sporing) er de som oftest blir borte. Har til og med funnet pakker liggende under hyller som har vært savnet lenge, det skjer sikkert i tidligere ledd også. Pakker blir ikke akkurat pent behandlet under sending. Det trenger ikke å bety at noen har tatt den med vilje. 

Anonymkode: 0c6a6...3d7

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (48 minutter siden):

Kanskje han hadde en vegg full av damesko, men i senere tid hadde gått over til fiskestenger?

Hmm. Interessant tanke. 

Du derimot har sikkert manualer som veggpynt. Selv har jeg damesko (naturlig nok), fiskestenger OG manualer. Riktignok på kottet og ikke på veggen. Det ville sett plagsomt rotete ut. 

Skrevet
theTitanic skrev (4 minutter siden):

Hmm. Interessant tanke. 

Du derimot har sikkert manualer som veggpynt. Selv har jeg damesko (naturlig nok), fiskestenger OG manualer. Riktignok på kottet og ikke på veggen. Det ville sett plagsomt rotete ut. 

Alt på en vegg for en som å kaller seg "theTinacic," vil se forstyrrende ut. Med mindre du kan puste under vann? Jvorfor tror du at jeg ha manualer på veggen? Har panelser fra 1-7 pluss 8-13. Deretter uklare bager.  Med uklart innhold. Men, fra 15-21, bare stjerner. Og noen matoppskrifter.

Gjest theTitanic
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (28 minutter siden):

Alt på en vegg for en som å kaller seg "theTinacic," vil se forstyrrende ut. Med mindre du kan puste under vann? Jvorfor tror du at jeg ha manualer på veggen? Har panelser fra 1-7 pluss 8-13. Deretter uklare bager.  Med uklart innhold. Men, fra 15-21, bare stjerner. Og noen matoppskrifter.

Panelser?? Eller panel?

Bager med uklart innhold? Siden jeg har barn så tenker jeg straks svett treningstøy og gamle matpakker...   Men du har sikkert mer orden i sakene .. 

Stjerner på veggen? Eller ut vinduet? 

Vi bor nok forskjellige steder. Her er ikke stjerner men en helt fantastisk solnedgang. 

Skrevet (endret)
theTitanic skrev (34 minutter siden):

Panelser?? Eller panel?

Paqnelser. Er akademiekeer, må vite

Hysj. Det er store katter i skogen.

Endret av MortenMinstelønn
Gjest theTitanic
Skrevet
MortenMinstelønn skrev (8 minutter siden):

Paqnelser. Er akademiekeer, må vite

Hysj. Det er store katter i skogen.

Gaupe? Så spennende

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...