Yuumi Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Er det noen som vet om noen i Bergen som er veldig flinke? Har ikke klipt håret på laaang tid, og ønsker meg en fin frisyre.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Think hairwear på Xibithion. De har flere avdelinger, men jeg syntes Xibithion folkene er best. Skal du utenfor sentrum kan du prøve Sørås frisør. Jentene der er kjempedyktige, de er stadig på kurs og kan det siste innen hår. Ikke minst hører de på deg om du har ønsker og synspunkt. Anonymkode: f3714...fcf
Yuumi Skrevet 28. februar 2021 Forfatter #3 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Think hairwear på Xibithion. De har flere avdelinger, men jeg syntes Xibithion folkene er best. Skal du utenfor sentrum kan du prøve Sørås frisør. Jentene der er kjempedyktige, de er stadig på kurs og kan det siste innen hår. Ikke minst hører de på deg om du har ønsker og synspunkt. Anonymkode: f3714...fcf Takk for svar 😄 Kanskje jeg må sjekke ut Sørås, hørtes veldig interessant ut at de kurses ofte 😄
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Thomas på Monna Lisa på Melkeplassen Anonymkode: 55106...f43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå