Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har siden torsdag hatt problemer med tett nese, vond hals, hoste som gjør vondt i brystet (men ikke sånn bronkitt-vondt) og blir sliten av ingenting. Har ikke hatt noe særlig feber men merker at jeg blir "varm i toppen" bare jeg gjør bittelitt husarbeid - svetter sinnsykt lett så og si over hele kroppen. Har også litt vondt i brystet ellers, spesielt når jeg svelger mat..

Bør jeg komme meg til legen eller se hvordan det går? Har ikke så veldig vondt i halsen lengre men gjør vondere i brystet når jeg hoster nå enn det gjorde i begynnelsen..

Aldri hatt noe sånt som dette før, trenger å bli beroliget :forvirret:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns vel at når du føler at almentilstanden din ikke er god, at du bør oppsøke legen din. Har hørt om flere som er i dårlig form om dagen, så det er vel kanskje noe som går? Ville ihvertfall ikke ha ventet.

God bedring! :troest:

Skrevet

Takk, for råd :)

Jeg føler meg ikke syk i ordets rette forstand da, føler meg fint i form til å gjøre det meste men blir fortere sliten.

Føler bare det blir litt dumt å gå til legen dersom han ikke kan gjøre noe, er dette med økonomien min og sånn.. heh..

Skrevet

God bedring vennen.

Føler du deg litt bedre nå.?

:klem:

Skrevet
God bedring vennen.

Føler du deg litt bedre nå.?

Takk skal du ha :)

Ja, det er alltid godt med en klem :)

Her er en tilbake :klem:

(Håper ikke jeg smittet deg nå, hehe)

Skrevet
Takk skal du ha :)

Ja, det er alltid godt med en klem  :)

Her er en tilbake  :klem:

(Håper ikke jeg smittet deg nå, hehe)

Hehe..

Nei, da . Du smittet ikke meg. ;)

Skrevet
Hehe..

Nei, da . Du smittet ikke meg.  ;)

Hihi, det var da inderlig bra :)

Skrevet
Hihi, det var da inderlig bra  :)

Jepp. Hehe. :ler:

• 2 uker senere...
Gjest leke legen
Skrevet

Hei. kanskje det hjelper og drikke melk vis du får vondt i brystet. er det verre vis du røyker/drikker akohol/kaffe? vis det er det så JA kontakt lege snarest. dette kan da være en symptom på betenelse i spiserøret/magesekken. raskere du kontakter lege større sjans har du får å bli frisk. har selv betenelse i spiserøret og at jeg har fått en ødelagt lukkemuskel mellom spiserøret og mage sekken. og må operere for dette.

mvh

leke legen

Skrevet

Hørtes ut som meg i forrige uke du trådstarter. :) Hadde nok en kraftig forkjølelse jeg, for den satt i nesten to uker, men jeg er nesten helt bra nå.

-viXen-

Skrevet
Hørtes ut som meg i forrige uke du trådstarter. :) Hadde nok en kraftig forkjølelse jeg, for den satt i nesten to uker, men jeg er nesten helt bra nå.

-viXen-

Heisann :D

Ja, er nok bare en sterk forkjølelse jeg har hatt, er nesten over nå, hoster litt men ikke så mye som før. Er på bedringens vei :sjarmor:

Skrevet

Det er det første tegnet på at jeg begynner å bli forkjølet, jeg blir fryktelig slapp og het/kald. Antagelig går det over med forkjølelsen. Drikk mye vann.

Skrevet
Heisann :D

Ja, er nok bare en sterk forkjølelse jeg har hatt, er nesten over nå, hoster litt men ikke så mye som før. Er på bedringens vei  :sjarmor:

Bra vi friskner til, litt slitsomt å hangle i ukesvis.:)

-viXen-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...