AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #41 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): AnonymBruker skrev (13 timer siden): Kvinne 33 vannmann, har jeg gjort rett i å dumpe eksen min? Anonymkode: 454a7...6f7 JA. Han ville gjort deg "tom" på sikt. Anonymkode: 2d94f...117 Takk for bekreftelsen, veldig spesielt at du ordlegger det sånn, han er det første mennesket jeg har møtt som, eneste måten jeg kan beskrive det på, brakk av biter av meg i kjernen, og jeg vet ikke om jeg kan få alle de tilbake. Vi var heldigvis "bare" sammen et halvt år. Du ser, takk for at du har delt gaven din med meg. Anonymkode: 454a7...6f7 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #42 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 23.49): Hos deg eller generelt? Hos deg: kosthold, gå gjennom grundig. Mer proteiner, du trenger byggeklosser. Utholdenhetstrening. Mentaltrening, ta deg tid hver dag til å finne roen, fokusere på hvordan, hvor og når - ifht å nå målene dine. Du klarer det. Det er det. Nå skyter jeg litt i blinde men får opp blondt hår av en eller annen grunn. Mye latter og smil. Litt beskjeden men trygg. Litt mystisk og kan gi blandede signaler. Kvinne, ikke mann (for å ha poengtert det). Kan det høres ut som henne? Det er noe der, hun kjenner en varme hver gang du ser på henne, det stikker i magen min, ergo stikker det i magen hennes, på en god måte. Gå forsiktig frem, hun bærer på sår.... Gir dette mening? Anonymkode: 2d94f...117 Hei. Tusen takk for at du hadde tid til meg. Om det er henne, så stemmer mye av det du skriver. Dette med smil og latter. Blandede signaler. Men ho har ikke blondt hår. Jeg går forsiktig frem, det var desverre jeg som såret henne....Får du opp noe mer? Anonymkode: 8645d...dde
AnonymBruker Skrevet 3. mars 2021 #43 Skrevet 3. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 23.44): AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 18.32): Ja. Det å flytte vil være livgivende for deg. Nye impulser, nytt sted, ny start. Legge ting bak, blanke ark. Dette kommer til meg. Om det har noe for seg, vet jeg ikke. Men det oppleves på sett og vis som om det er noe du "flykter fra" og i utgangspunktet er jeg ikke tilhenger av det, men her kjennes det som om det er rett. Kjæreste får jeg ikke opp helt med det første, men jeg får opp nye venner og at en av dem peker seg ut som en potensiell kjæreste....utfallet kommer an på flere ting, men tro meg, det blir spennende! Jeg måtte tenke litt på denne tilbakemeldingen .. At det handler om å «flykte» fra har du rett i, men det handler om å komme seg bort fra et vanskelig forhold til en forelder og en oppvekst som har preget meg . Jeg flyttet tilbake til min barndomsbygd, og fikk et tettere forhold til min familie . Dette har blitt slitsomt for meg, og tankene behovet for å flytte tilbake til der jeg bodde før virker som en befrielse . Har jo voksne barn deg og . Å få styrke til å gjenoppta det sosiale livet hadde vært godt .. Håper virkelig du er inne på noe ❤️ Anonymkode: 6240c...af2
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #44 Skrevet 4. mars 2021 Kjære trådstarter🙏🏻 Hvis du får tid og lyst. Dame 38, væren. Lurer på hva du får opp på meg om fortid og nåtid? Kommer min mann til å finne ut av hemmeligheten min? Kommer vi til å vare? Anonymkode: 00e8e...8c5
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #45 Skrevet 4. mars 2021 Hei TS❤️ Så ikke denne tråden før nå. Du har sikkert stoppet med de ti første, men hvis du skulle få tid og lyst, så hadde jeg blitt veldig takknemlig om du vil lese meg også😊 Lurer på om jeg finner kjærligheten igjen, og evt hva du ser rundt det? Og jeg lurer på hvordan en viss nær familierelasjon utvikler seg fremover? Hilsen kvinne 45. Anonymkode: b80b7...d15
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #46 Skrevet 4. mars 2021 Takk for tilbakemeldinger Jeg skal se på litt flere her litt senere, enten i kveld - eller i morgen. Tar de jeg kjenner jeg får noe opp på. TS Anonymkode: 2d94f...117
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #47 Skrevet 4. mars 2021 Er det en mann for meg der ute, eller er løpet kjørt. Kvinne 59 tvillingene. Anonymkode: f8b31...a53
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #48 Skrevet 4. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 28.2.2021 den 23.30): Det kan se ut som du står litt i spagaten, enten er du usikker på hva du skal gjøre videre eller så er du på vei inn i mot en ny jobb med delte følelser. Uansett oppleves det som om du er på vei mot noe nytt, en litt ny retning. Du kan være ambivalent, men dette vil være spennende for deg og på sikt riktig. Jeg tror også det er kursing eller videreutdanning på gang, nå eller kommende. Lykke til, du har spennende tider foran deg. Jeg ønsker ikke gå inn på dette med barnet....dessverre. Men jeg ønsker oppmuntre deg til å fortsette å kjempe for ekteskapet. Dere har slitt over tid, jeg får bilder av nokså såre, skadelige krangler, nærmest kamper...Vet ikke om dette treffer, men jeg opplever at det er store sår. Likevel ser det ut til at dere kan klare å løse opp i det som er så vanskelig, men det vil ta tid. Gi det tid, prøv gå tilbake i tid, mentalt, og kjenn etter hva som gjorde at du falt for din kjære og hvor det gikk galt på veien. Jeg har tro på reperasjon. Lykke til. Det var et stort spørsmål og du gir meg dessverre litt lite å gå på....Sliter litt med å få opp noe, men la meg prøve....Har du vært gjennom noe trist nylig? jeg får en følelse av nedstemthet eller tristhet/sorg/smerte på noe vis. Det vil avta, jeg ser spirende blomster, det er et tegn på noe nytt din vei, noe som er livgivende. Har for lite å gå på her dessverre og kan hende jeg bommer helt, men så var det det jeg ønsket her, da - å øve meg igjen gi meg gjerne en tilbakemelding på om dette jeg kjenner på stemmer.... JA. Han ville gjort deg "tom" på sikt. Anonymkode: 2d94f...117 Feil. Du tar kjempefeil. Og du tror du har rett. Anonymkode: 4e77d...a6a
Koppen88 Skrevet 4. mars 2021 #49 Skrevet 4. mars 2021 Lurer på om han jeg er sammen med nå er mannen i mitt i liv, kjenner på en usikkerhet på om han føler det samme. Kvinne 27
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #50 Skrevet 4. mars 2021 Kvinne 38: Bør jeg gå, eller bli? Takk. Anonymkode: 4c265...d5a
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #51 Skrevet 4. mars 2021 Hei TS, da prøver jeg meg også om du kanskje skulle fortsette litt i kveld! Kvinne 37, tre spm; - blir flyttingen jeg foretar nå bra for oss? - kommer jeg endelig inn på studiet i år? Håper, håper, håper... - kommer kjærligheten noen gang til meg, eller er den døra lukket? (Dersom du får opp noe på et el flere av disse, så blir jeg veldig takknemlig - store temaer for meg!) Anonymkode: c1e67...4d0
AnonymBruker Skrevet 4. mars 2021 #52 Skrevet 4. mars 2021 Har han følelser for meg, kan det bli oss? Anonymkode: f4882...2b0
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #53 Skrevet 5. mars 2021 Slenger inn et spørsmål her jeg i tilfelle du skulle få tid og lyst til å svare flere 😊 Kvinne 45. Jeg er sammen med en mann som har mye styr i livet sitt og som av forståelige grunner er sliten, men jeg føler også at han har vanskelig for å slippe gamle saker som han ikke kan endre på og som han bruker unødvendig mye energi på. Jeg føler meg mer som terapeut enn kjæreste noen ganger og savner litt mer positivt fokus. Vi prater mye og godt, men mest om han og hans liv. Ser du om det blir bedre noen gang? Savner litt mer livsglede og latter, men jeg kan ikke forandre han. Evt om du ser noen endringer i arbeiddssituasjon? Takk ❤ Anonymkode: cd67c...76f
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #54 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 2.36): Kjære trådstarter🙏🏻 Hvis du får tid og lyst. Dame 38, væren. Lurer på hva du får opp på meg om fortid og nåtid? Kommer min mann til å finne ut av hemmeligheten min? Kommer vi til å vare? Anonymkode: 00e8e...8c5 Vanskelig med fortiden din, kjenner bare på en slags uro. Har det vært mye turbulens eller uro for deg? Nåtid...Ja han kommer til å finne ut, men ikke på en god stund. Jeg tenker du kanskje skal si det selv? Og ja jeg tror dere vil vare, men det vil komme (evt er dere midt i det nå) en stor utfordring for dere. Den kan overvinnes om dere begge gir og virkelig ønsker å fortsette med hverandre. AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 2.52): Hei TS❤️ Så ikke denne tråden før nå. Du har sikkert stoppet med de ti første, men hvis du skulle få tid og lyst, så hadde jeg blitt veldig takknemlig om du vil lese meg også😊 Lurer på om jeg finner kjærligheten igjen, og evt hva du ser rundt det? Og jeg lurer på hvordan en viss nær familierelasjon utvikler seg fremover? Hilsen kvinne 45. Anonymkode: b80b7...d15 Den familierelasjonen, er det en som har kjølnet litt eller blitt vanskelig med tiden? For jeg kjenner på en slags konflikt eller uoverenstemmelse. Jeg tenker "løsning" når jeg kjenner etter....dersom det er slik jeg tror, tenker jeg det kommer en forsoning. Og om du finner kjærligheten igjen? Ja, men du må være villig til å våge litt. Ikke tro at den bare ramler ned på trappen din. Våg litt, lev litt. Kjærligheten kommer når tiden er inne. AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.21): Er det en mann for meg der ute, eller er løpet kjørt. Kvinne 59 tvillingene. Anonymkode: f8b31...a53 Løpet er ikke kjørt. Han er der. AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.26): Feil. Du tar kjempefeil. Og du tror du har rett. Anonymkode: 4e77d...a6a Nå forstår jeg hvorfor jeg kjente på så mye "gufs" og "tåke" (dvs uklarhet) da jeg prøvde lese deg. Du er en uærlig sjel. Jeg var betraktelig mer positiv enn det som var rett å være. Mye har allerede gått tapt. Anonymkode: 2d94f...117 4
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #55 Skrevet 5. mars 2021 Koppen88 skrev (På 4.3.2021 den 21.27): Lurer på om han jeg er sammen med nå er mannen i mitt i liv, kjenner på en usikkerhet på om han føler det samme. Kvinne 27 Usikkerheten ligger inni deg, ikke i han. Har du snakket med han om dette? Anonymkode: 2d94f...117
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #56 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.28): Kvinne 38: Bør jeg gå, eller bli? Takk. Anonymkode: 4c265...d5a Du bør gå. Og du vet hvorfor. AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.28): Hei TS, da prøver jeg meg også om du kanskje skulle fortsette litt i kveld! Kvinne 37, tre spm; - blir flyttingen jeg foretar nå bra for oss? - kommer jeg endelig inn på studiet i år? Håper, håper, håper... - kommer kjærligheten noen gang til meg, eller er den døra lukket? (Dersom du får opp noe på et el flere av disse, så blir jeg veldig takknemlig - store temaer for meg!) Anonymkode: c1e67...4d0 Flyttingen blir bra! Du har mye godt i vente. Studiet oppleves det som om du kommer inn på, på sikt....ikke så sikker det skjer nå i neste sving, dessverre, men du kommer til å klare det. Litt uklart her. Kjærligheten kommer! Og når den kommer vil den sveipe deg overende, det kommer til å bli sterkt. Gled deg! Anonymkode: 2d94f...117 1
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #57 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 21.29): Har han følelser for meg, kan det bli oss? Anonymkode: f4882...2b0 Gryende og litt opp ned hos han. Men det kan bli dere. Spill kortene riktig dersom det er det du ønsker. Han trenger litt mer oppmuntring fra din side AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Slenger inn et spørsmål her jeg i tilfelle du skulle få tid og lyst til å svare flere 😊 Kvinne 45. Jeg er sammen med en mann som har mye styr i livet sitt og som av forståelige grunner er sliten, men jeg føler også at han har vanskelig for å slippe gamle saker som han ikke kan endre på og som han bruker unødvendig mye energi på. Jeg føler meg mer som terapeut enn kjæreste noen ganger og savner litt mer positivt fokus. Vi prater mye og godt, men mest om han og hans liv. Ser du om det blir bedre noen gang? Savner litt mer livsglede og latter, men jeg kan ikke forandre han. Evt om du ser noen endringer i arbeiddssituasjon? Takk ❤ Anonymkode: cd67c...76f Jeg kaster ballen tilbake til deg. Er det slik du ønsker å ha det i et forhold? At du føler deg som "terapeut"? Og at det er så mye fokus på han? Jeg tror dessverre ikke dette endres med det første. Jeg tenker det er verdt å ta en prat med han om dette, men til og med da er jeg redd du ikke blir imøtekommet slik du ønsker. Han har mange ting i livet sitt som stenger litt for denne livsgleden du savner. Nei du kan ikke forandre han, du kan være der for han, men er han der for deg? Er det dette du vil? Jeg får opp et mulig jobb-bytte eller en endring i form av andre oppgaver. Uklart for meg dessverre, men kan virke som noe er "på gang". Lykke til med alt. Anonymkode: 2d94f...117
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #58 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Den familierelasjonen, er det en som har kjølnet litt eller blitt vanskelig med tiden? For jeg kjenner på en slags konflikt eller uoverenstemmelse. Jeg tenker "løsning" når jeg kjenner etter....dersom det er slik jeg tror, tenker jeg det kommer en forsoning. Og om du finner kjærligheten igjen? Ja, men du må være villig til å våge litt. Ikke tro at den bare ramler ned på trappen din. Våg litt, lev litt. Kjærligheten kommer når tiden er inne. Tusen takk for svar❤️ Ja dette stemmer helt! Kjølig er ordet, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg også føler på en slags konflikt, men en stille konflikt, for jeg aner ikke hva det går i, hva jeg kan ha sagt eller gjort. Denne personen er inne i en tøff periode, så rasjonelt sett føler jeg det kan være litt av årsaken, men jeg hadde kunne være der og lytte, gi støtte, men personen stenger meg ute. Vil ikke snakke på tlf, vil ikke sees, vil ikke ha mer enn helt overfladisk, kort kontakt. Jeg er selv inne i en lang og vanskelig periode med kronisk sykdom som har forverret seg, og jeg føler vi begge hadde hatt godt av å snakke med hverandre, være der for hverandre litt, i det minste kjenne en slags støtte fra hverandre, men sånn har det ikke vært. Dette har vært like vondt som den kroniske sykdommen jeg sliter med, men jeg prøver å akseptere. Hvis det blir forsoning, så føler jeg det skjer gradvis, uten at vi snakker om noe av dette. Kan det stemme? Eller får vi noen gang snakket ut? Er det noe personen misliker ved meg? Ja, jeg er nok egentlig villig til å våge litt når det kommer til kjærlighet, men jeg er i for dårlig form i disse dager til å gjøre noe som helst. Hvordan ser helsen min ut fremover? Hadde vært glad om du vil se på det❤️ Anonymkode: b80b7...d15
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #59 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 2.36): Kjære trådstarter🙏🏻 Hvis du får tid og lyst. Dame 38, væren. Lurer på hva du får opp på meg om fortid og nåtid? Kommer min mann til å finne ut av hemmeligheten min? Kommer vi til å vare? Anonymkode: 00e8e...8c5 Ekspander Vanskelig med fortiden din, kjenner bare på en slags uro. Har det vært mye turbulens eller uro for deg? Nåtid...Ja han kommer til å finne ut, men ikke på en god stund. Jeg tenker du kanskje skal si det selv? Og ja jeg tror dere vil vare, men det vil komme (evt er dere midt i det nå) en stor utfordring for dere. Den kan overvinnes om dere begge gir og virkelig ønsker å fortsette med hverandre. Tusen takk for du tok deg tid. Setter veldig pris på det. Ja, opplevd endel svik i barndommen og vanskeligheter, som nok dessverre henger igjen i meg. Har et stort behov for å bli sett. Veldig usikker på meg selv, og tenker alt for mye. Slitsomt. Angrer på mine feil, men var noe jeg hadde stort behov for. Men jeg elsker virkelig min mann. Burde nok snakke med noen, for kan ikke leve slik. Er livredd for at han skal finne det ut og gå ifra meg. Er nok vanskelig å forstå det behovet jeg hadde. Det å bli sett av andre. Jeg vil ikke ha noen andre. Tenker det er best å ikke fortelle han, for å skåne han. Tror ikke det kommer ut? Har han mistanke? Får du opp graviditet nå? Får du opp noe annet på meg da? Hva vil du råde meg til å gjøre? Anonymkode: 00e8e...8c5
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #60 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Tusen takk for svar❤️ Ja dette stemmer helt! Kjølig er ordet, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg også føler på en slags konflikt, men en stille konflikt, for jeg aner ikke hva det går i, hva jeg kan ha sagt eller gjort. Denne personen er inne i en tøff periode, så rasjonelt sett føler jeg det kan være litt av årsaken, men jeg hadde kunne være der og lytte, gi støtte, men personen stenger meg ute. Vil ikke snakke på tlf, vil ikke sees, vil ikke ha mer enn helt overfladisk, kort kontakt. Jeg er selv inne i en lang og vanskelig periode med kronisk sykdom som har forverret seg, og jeg føler vi begge hadde hatt godt av å snakke med hverandre, være der for hverandre litt, i det minste kjenne en slags støtte fra hverandre, men sånn har det ikke vært. Dette har vært like vondt som den kroniske sykdommen jeg sliter med, men jeg prøver å akseptere. Hvis det blir forsoning, så føler jeg det skjer gradvis, uten at vi snakker om noe av dette. Kan det stemme? Eller får vi noen gang snakket ut? Er det noe personen misliker ved meg? Ja, jeg er nok egentlig villig til å våge litt når det kommer til kjærlighet, men jeg er i for dårlig form i disse dager til å gjøre noe som helst. Hvordan ser helsen min ut fremover? Hadde vært glad om du vil se på det❤️ Anonymkode: b80b7...d15 Slenger på et spørsmål til, hvis det er ok😊 Ser du om jeg noen gang kommer til å flytte herfra, og sammen med en samboer i en litt større bolig? 😊 Anonymkode: b80b7...d15
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå