Gå til innhold

Tidligere "leser" tilbake for en kveld... Leser de 10 første...

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Vi er dermed langt over 10. 😉

Tar dette i kveld. 

Dessverre tar jeg ikke spørsmål om barn, graviditet, død og sykdom...ei heller utfall av spill, rettsaker, lotto osv... 

TS

Anonymkode: 2d94f...117

AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Kvinne 34, fiskenes tegn, lurer på generelt hvordan det går fremover- jeg er høygravid og "alene"- endres noe?:)

Anonymkode: 8fcfc...0d5

Denne posten var min, vil bare presisere at jeg ikke spør om noe rundt graviditet her altså^^ Lurer mer på hvordan det går mellom meg og barnefar/eks som jeg prøver å få det til å fungere sammen med etter et tøft svangerskap:) Håper veldig på om du kanskje ser noe ❤️ tusen takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mann 54 du trenger å lese menn også ikke bare jenter om kjærlighet 🙂 mitt tema er sport ! Hvordan bli en bedre og sterkere utøver ? 

Anonymkode: d6c2a...0d5

Skrevet

Kvinne 37, hva vil skje i kjærligheten?

Skrevet

Mann, 44. Ønsker å vite om kjærlighet, om det er noe i det jeg tror

Takk. Gir tilbakemelding 

Anonymkode: 8645d...dde

Skrevet

Gjerne 💕 blir det noe med han jeg har i tankene mine? Jeg er tvilling, han er født i jomfruens tegn 💕❄️

Anonymkode: fdafc...89f

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Kvinne, 31. Hvordan blir karrieren/jobbsituasjonen for meg fremover? 

Anonymkode: e5bec...8ea

Det kan se ut som du står litt i spagaten, enten er du usikker på hva du skal gjøre videre eller så er du på vei inn i mot en ny jobb med delte følelser. Uansett oppleves det som om du er på vei mot noe nytt, en litt ny retning. Du kan være ambivalent, men dette vil være spennende for deg og på sikt riktig. Jeg tror også det er kursing eller videreutdanning på gang, nå eller kommende. Lykke til, du har spennende tider foran deg. 

Kvinne 32. Kommer jeg til å skilles og vil jeg miste barnet?

Anonymkode: 4e77d...a6a

Jeg ønsker ikke gå inn på dette med barnet....dessverre. Men jeg ønsker oppmuntre deg til å fortsette å kjempe for ekteskapet. Dere har slitt over tid, jeg får bilder av nokså såre, skadelige krangler, nærmest kamper...Vet ikke om dette treffer, men jeg opplever at det er store sår. Likevel ser det ut til at dere kan klare å løse opp i det som er så vanskelig, men det vil ta tid. Gi det tid, prøv gå tilbake i tid, mentalt, og kjenn etter hva som gjorde at du falt for din kjære og hvor det gikk galt på veien. Jeg har tro på reperasjon. Lykke til. 

Kvinne, 43 år

Jeg lurer på hvordan livet mitt blir fremover?

Tusen takk!!

Anonymkode: 84898...d1b

Det var et stort spørsmål og du gir meg dessverre litt lite å gå på....Sliter litt med å få opp noe, men la meg prøve....Har du vært gjennom noe trist nylig? jeg får en følelse av nedstemthet eller tristhet/sorg/smerte på noe vis. Det vil avta, jeg ser spirende blomster, det er et tegn på noe nytt din vei, noe som er livgivende. Har for lite å gå på her dessverre og kan hende jeg bommer helt, men så var det det jeg ønsket her, da - å øve meg igjen ;) gi meg gjerne en tilbakemelding på om dette jeg kjenner på stemmer....

Kvinne 33 vannmann, har jeg gjort rett i å dumpe eksen min? 

Anonymkode: 454a7...6f7

JA. Han ville gjort deg "tom" på sikt. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg lurer på når jeg finner mannen i mitt liv og så lurer jeg på om du klarer å se litt informasjon om han, som alder, utseende, jobb :) Kvinne 30

Anonymkode: fc4f5...954

Innen 2 år. Jeg vet det ikke er det du ønsker høre. Du vil helst jeg skal si i løpet av sommeren eller noe slikt, men det vil ta noe tid. Men vær likevel observant. Hans øyne er det som vil trekke deg mot han. De har en nydelig farge og du vil kjenne det som magisk når han ser på deg. Jeg tror han er relativt høy, dvs over 1.80. og brunt hår men det er vanskelig å plassere hårfarge da jeg ser solstriper....Jobb er diffust, men akademiker. Hold ut, han kommer. 

Sjokoladerull skrev (5 timer siden):

Kvinne, 29 år. kommer jeg inn på studiene jeg har søkt?

Tjaei....ikke helt med det første, men så kommer du inn likevel. Makes sense? antakelig ikke, men jeg skal prøve forklare. Det kan se ut som du ikke kommer inn på hovedinntak, men at du kommer inn fordi noen trekker seg....så fatt mot. 

Kvinne 34, fiskenes tegn, lurer på generelt hvordan det går fremover- jeg er høygravid og "alene"- endres noe?:)

Mm...jeg får opp en voldsom sorg, nesten så det gjør vondt i kroppen her. Hvorfor? Hva har du vært gjennom? Hjertesmerte? Alene, uten barnefar, men det er ikke hva jeg ser i fortsettelsen. Han ønsker være der for barnet og for deg, men du nøler. Jeg skal ikke fortelle hva du bør gjøre, men kjenn etter, dypt i magen for den forteller deg. Følg hjertet, men la deg ikke såre mer. Du er verdt så mye og er sånn en flott dame som vil blomstre igjen. Du har et valg å ta, men det blir bra, det blir bra. Og gratulerer med barnet (her holdt jeg på å skrive kjønnet ;)) Det blir koselig det!

Leamur skrev (4 timer siden):

Kvinne, 31 år. Får jeg en datter eller sønn i år? 

(jeg er gravid og vet ikke kjønn selv engang!)

Dette kan jeg ikke svare på uansett om jeg får det opp. Beklager. For mye som står på spill i slike spørsmål og dersom jeg tar feil kan noen oppleve at verden raser. Tro meg, det skjer. Derfor kan jeg bare ikke. Men lykke til :)

• Liker 3
Skrevet

Kvinne 44. Jeg lurer generelt på hvordan livet ser ut framover. Spesielt om jeg snart vil bli enke 

Anonymkode: 21e88...de9

Dette håper jeg du forstår at jeg ikke kan svare på- Hverken det ene eller det andre, for det går i hverandre. Jeg rår ikke over liv og død, det er det kun Gud som gjør, derfor vil jeg ikke blande meg i det. Men ønsker deg alt godt. 

Kvinne 39, kan du si noe om økonomien min?

Anonymkode: 58189...808

Turbulens. Ustabilt. Men hjelpes for en bedring som er på vei....Bare vent og ha tro. Vet det er tøft, men vent. 

Kvinne 55, fisk 

Jeg lurer på om jeg får det miljøskiftet som jeg tror må til for å få det bedre ?

Flytting og evt en kjæreste ? 

Anonymkode: 6240c...af2

Ja. Det å flytte vil være livgivende for deg. Nye impulser, nytt sted, ny start. Legge ting bak, blanke ark. Dette kommer til meg. Om det har noe for seg, vet jeg ikke. Men det oppleves på sett og vis som om det er noe du "flykter fra" og i utgangspunktet er jeg ikke tilhenger av det, men her kjennes det som om det er rett. Kjæreste får jeg ikke opp helt med det første, men jeg får opp nye venner og at en av dem peker seg ut som en potensiell kjæreste....utfallet kommer an på flere ting, men tro meg, det blir spennende!

Kvinne 44, forelsket men forsiktig - blir det oss to?

Anonymkode: 3d8ca...43d

Får bare gode følelser. Som 2 små barn som kikker på hverandre på avstand og lurer på om den andre vil leke eller finne på noe, skjønner du følelsen? Litt sånn sakte men sikkert, ja. Ha tro. 

• Liker 2
Skrevet

For sent ute, men prøver likevel. 
k 29. Hva skjer med jobb, bosted og med mannen framover? 

Anonymkode: ca747...906

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann 54 du trenger å lese menn også ikke bare jenter om kjærlighet 🙂 mitt tema er sport ! Hvordan bli en bedre og sterkere utøver ? 

Hos deg eller generelt? Hos deg: kosthold, gå gjennom grundig. Mer proteiner, du trenger byggeklosser. Utholdenhetstrening. Mentaltrening, ta deg tid hver dag til å finne roen, fokusere på hvordan, hvor og når - ifht å nå målene dine. Du klarer det. 

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mann, 44. Ønsker å vite om kjærlighet, om det er noe i det jeg tror

Takk. Gir tilbakemelding 

Anonymkode: 8645d...dde

Det er det. Nå skyter jeg litt i blinde men får opp blondt hår av en eller annen grunn. Mye latter og smil. Litt beskjeden men trygg. Litt mystisk og kan gi blandede signaler. Kvinne, ikke mann (for å ha poengtert det). Kan det høres ut som henne? Det er noe der, hun kjenner en varme hver gang du ser på henne, det stikker i magen min, ergo stikker det i magen hennes, på en god måte. Gå forsiktig frem, hun bærer på sår.... Gir dette mening?

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Innen 2 år. Jeg vet det ikke er det du ønsker høre. Du vil helst jeg skal si i løpet av sommeren eller noe slikt, men det vil ta noe tid. Men vær likevel observant. Hans øyne er det som vil trekke deg mot han. De har en nydelig farge og du vil kjenne det som magisk når han ser på deg. Jeg tror han er relativt høy, dvs over 1.80. og brunt hår men det er vanskelig å plassere hårfarge da jeg ser solstriper....Jobb er diffust, men akademiker. Hold ut, han kommer. 

Tjaei....ikke helt med det første, men så kommer du inn likevel. Makes sense? antakelig ikke, men jeg skal prøve forklare. Det kan se ut som du ikke kommer inn på hovedinntak, men at du kommer inn fordi noen trekker seg....så fatt mot. 

Mm...jeg får opp en voldsom sorg, nesten så det gjør vondt i kroppen her. Hvorfor? Hva har du vært gjennom? Hjertesmerte? Alene, uten barnefar, men det er ikke hva jeg ser i fortsettelsen. Han ønsker være der for barnet og for deg, men du nøler. Jeg skal ikke fortelle hva du bør gjøre, men kjenn etter, dypt i magen for den forteller deg. Følg hjertet, men la deg ikke såre mer. Du er verdt så mye og er sånn en flott dame som vil blomstre igjen. Du har et valg å ta, men det blir bra, det blir bra. Og gratulerer med barnet (her holdt jeg på å skrive kjønnet ;)) Det blir koselig det!

Dette kan jeg ikke svare på uansett om jeg får det opp. Beklager. For mye som står på spill i slike spørsmål og dersom jeg tar feil kan noen oppleve at verden raser. Tro meg, det skjer. Derfor kan jeg bare ikke. Men lykke til :)

Takk! :) Er det han jeg tenker på eller vil dette være en ny person jeg ikke kjenner eller vet om? Kan du si eller se noe om dette?

Skrevet

Sånn da har jeg svart 10 og vel så det og tok også med meg de to mennene her. Gi meg gjerne tilbakemeldinger. Jeg kommer kanskje tilbake dersom jeg ser at jeg treffer fortsatt, hvis ikke kan det hende jeg takker for meg. Takk til alle dere som lot meg få prøve meg igjen. Og til dere jeg ikke rakk svare nå, husk at jeg ikke er allvitende og det finnes andre steder å finne svar, mest av alt ved å leve livet dag for dag og ikke fokusere alt for mye på fremtiden. Men kan hende jeg kommer tilbake og svarer flere. Og kanskje ikke :)

ts

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Takk! :) Er det han jeg tenker på eller vil dette være en ny person jeg ikke kjenner eller vet om? Kan du si eller se noe om dette?

Du vet allerede hvem han er. Høres beskrivelsen kjent ut?

Skrevet

Denne posten var min, vil bare presisere at jeg ikke spør om noe rundt graviditet her altså^^ Lurer mer på hvordan det går mellom meg og barnefar/eks som jeg prøver å få det til å fungere sammen med etter et tøft svangerskap:) Håper veldig på om du kanskje ser noe ❤️ tusen takk

Denne så jeg først nå. Har svart deg, så får du se hva du tenker om det jeg sier.... :) 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det var et stort spørsmål og du gir meg dessverre litt lite å gå på....Sliter litt med å få opp noe, men la meg prøve....Har du vært gjennom noe trist nylig? jeg får en følelse av nedstemthet eller tristhet/sorg/smerte på noe vis. Det vil avta, jeg ser spirende blomster, det er et tegn på noe nytt din vei, noe som er livgivende. Har for lite å gå på her dessverre og kan hende jeg bommer helt, men så var det det jeg ønsket her, da - å øve meg igjen ;) gi meg gjerne en tilbakemelding på om dette jeg kjenner på stemmer....

Ikke noe trist, men vært lei jobb osv. Lei de daglige rutinene, sensitiv for lyd, lei manglende vektnedgang.

Noe livgivende hadde vært kjekt å få inn i livet igjen.

Takk for at du "så" meg 😘

Anonymkode: 84898...d1b

• Liker 1
Skrevet

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du vet allerede hvem han er. Høres beskrivelsen kjent ut?

Ja! Du beskriver utseendet hans veldig godt men han er ingen akademiker. Så jeg ble litt usikker😅 Kan det være han selv om han ikke er akademiker?

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ja! Du beskriver utseendet hans veldig godt men han er ingen akademiker. Så jeg ble litt usikker😅 Kan det være han selv om han ikke er akademiker?

Det kan det. Og helt ærlig var jeg usikker på den selv ;) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Hos deg eller generelt? Hos deg: kosthold, gå gjennom grundig. Mer proteiner, du trenger byggeklosser. Utholdenhetstrening. Mentaltrening, ta deg tid hver dag til å finne roen, fokusere på hvordan, hvor og når - ifht å nå målene dine. Du klarer det. 

Det er det. Nå skyter jeg litt i blinde men får opp blondt hår av en eller annen grunn. Mye latter og smil. Litt beskjeden men trygg. Litt mystisk og kan gi blandede signaler. Kvinne, ikke mann (for å ha poengtert det). Kan det høres ut som henne? Det er noe der, hun kjenner en varme hver gang du ser på henne, det stikker i magen min, ergo stikker det i magen hennes, på en god måte. Gå forsiktig frem, hun bærer på sår.... Gir dette mening?

Jeg er han med sport ! Takk dette stemmer bra ! Proteiner skal jeg ta mere av ! Lykke til selv med lesingen

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det kan det. Og helt ærlig var jeg usikker på den selv ;) 

🤔:fnise:❤️

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Denne så jeg først nå. Har svart deg, så får du se hva du tenker om det jeg sier.... :) 

Tusen takk for det gode svaret ditt ❤️ Jeg ble så rørt, og det stemmer veldig på hvordan alt føles! Jeg gleder meg utrolig til barnet, men har vært gjennom veldig mye vondt slik du kom inn på. Både fysisk og psykisk, vonde brudd og vanskelige dager gjennom flere år. Jeg vil veldig gjerne at det skal fungere med barnefar, at vi kan være en familie, men vi sliter med å kommunisere og komme overens. Jeg vet ikke om han egentlig elsker og vil ha meg, eller om det bare "ble slik" for ham. Håpet er å finne tilbake til den jeg er og var, tusen tusen takk igjen for de fine ordene dine. Det varmet veldig ❤️ 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...