AnonymBruker Skrevet 5. mars 2021 #61 Skrevet 5. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flyttingen blir bra! Du har mye godt i vente. Studiet oppleves det som om du kommer inn på, på sikt....ikke så sikker det skjer nå i neste sving, dessverre, men du kommer til å klare det. Litt uklart her. Kjærligheten kommer! Og når den kommer vil den sveipe deg overende, det kommer til å bli sterkt. Gled deg! Anonymkode: 2d94f...117 Tusen takk for svar! Jøss, dette var oppløftende🙏 Da skal jeg gå «all-in» med flyttingen framover, jeg har nemlig dratt det ut og vært i tvil, men etter dette svaret kan jeg puste litt ut og bare gjøre det. Vedr. Studier så har jeg søknaden inne nå (det er jo tid for å søke nå på våren), men jeg søker via særskilt vurdering og håper jeg vil gå gjennom «nåløyet» i år. Tar også opp fag for å øke sjansen for å komme inn. Jeg håper jo veldig på å komme inn i år, men dersom det ikke blir slik så skal jeg fortsette å søke - inn SKAL jeg ... men ønsket om at det skal skje i år er jo så klart der🙏 Oi det med kjærligheten var spennende, det kunne jeg aldri ha gjettet! Gleder meg til det ja! Da må jeg nesten oppdatere deg her når noe skjer på den fronten, for jeg har jo liksom trodd at jeg har lukket igjen den døra. K37 Anonymkode: c1e67...4d0
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #63 Skrevet 10. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 23.03): AnonymBruker skrev (På 5.3.2021 den 22.25): AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 2.36): Kjære trådstarter🙏🏻 Hvis du får tid og lyst. Dame 38, væren. Lurer på hva du får opp på meg om fortid og nåtid? Kommer min mann til å finne ut av hemmeligheten min? Kommer vi til å vare? Anonymkode: 00e8e...8c5 Ekspander Ekspander Vanskelig med fortiden din, kjenner bare på en slags uro. Har det vært mye turbulens eller uro for deg? Nåtid...Ja han kommer til å finne ut, men ikke på en god stund. Jeg tenker du kanskje skal si det selv? Og ja jeg tror dere vil vare, men det vil komme (evt er dere midt i det nå) en stor utfordring for dere. Den kan overvinnes om dere begge gir og virkelig ønsker å fortsette med hverandre. Ekspander Tusen takk for du tok deg tid. Setter veldig pris på det. Ja, opplevd endel svik i barndommen og vanskeligheter, som nok dessverre henger igjen i meg. Har et stort behov for å bli sett. Veldig usikker på meg selv, og tenker alt for mye. Slitsomt. Angrer på mine feil, men var noe jeg hadde stort behov for. Men jeg elsker virkelig min mann. Burde nok snakke med noen, for kan ikke leve slik. Er livredd for at han skal finne det ut og gå ifra meg. Er nok vanskelig å forstå det behovet jeg hadde. Det å bli sett av andre. Jeg vil ikke ha noen andre. Tenker det er best å ikke fortelle han, for å skåne han. Tror ikke det kommer ut? Har han mistanke? Får du opp graviditet nå? Får du opp noe annet på meg da? Hva vil du råde meg til å gjøre? Anonymkode: 00e8e...8c5 Hei igjen😊 Må bare oppdatere at det nylig skjedde noe (vanskeligheter mellom meg og mannen) som du sa. Det er heldigvis ordnet opp i. Han har tydeligvis og heldigvis ikke mistanke om hemmeligheten min. Ikke mulig at det forblir hemmelig for alltid? Tenker å skåne han, og heller slite med det selv resten av livet. Dessuten vet jeg, at han aldri kommer til å forstå og tilgi meg. Så dette tærer veldig på meg😢 Kanskje jeg burde snakke med noen og få hjelp? Håper du har noen gode råd og kan fortelle om du får opp noe mer på meg, ang fremtiden og kjærligheten🙏🏻 Forresten, gravitesten var heldigvis negativ. Anonymkode: 00e8e...8c5
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2021 #64 Skrevet 10. mars 2021 Hei TS. Jeg er ikke sikker, men jeg har en liiiiten magefølelse på at at det var du som hjalp meg en del for en god stund tilbake, i en annen tråd. Hvis du føler for det, gjerne se på dette ... ❤️ Kjærlighetslivet mitt har vært en stor byrde for meg siden jeg ble singel. Mye mulig at jeg har tatt en del «feil» valg selv og rotet meg borti mye rart av menn. Det har blitt en del tunge kamper. Spesielt har det vært vanskelig med en fyr som jeg er (eller var) inne i en greie med, av og på, i nesten 1 år nå. Jeg sliter med å komme meg ut av det. Jeg vet ikke hva han vil, jeg vet ikke hva jeg vil - nei, jeg finner ikke ut av noe. Det eneste jeg takler er å kutte ham ut, men jeg har samtidig følelser for ham. Jeg har vært langt nede før pga. ham, og jeg vil ikke dit igjen. Det er ikke lett, og jeg har av flere grunner mistet håpet om at det finnes en mann jeg kan stole på der ute - og at jeg kommer inn i et gjensidig kjærlighetsforhold igjen. Har du i så fall noen råd eller ser noe positivt? Kvinne 26 Anonymkode: 4316b...004
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2021 #66 Skrevet 13. mars 2021 Kan jeg være så snill og bli spådd, dame 48,skorpion. Anonymkode: 3f23f...29a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå