Musemor Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 Om noen uker skal lillegutt døpes, og nå har jeg begynt å fundere på hva jeg skal gå med?? Jeg har ikke bunad. Drakt eller kjole? Bør vel helst unngå bare ermer? (men det blir jo litt ut i september uansett..)
Gjest Gjest Skrevet 21. august 2005 #2 Skrevet 21. august 2005 Om noen uker skal lillegutt døpes, og nå har jeg begynt å fundere på hva jeg skal gå med?? Jeg har ikke bunad. Drakt eller kjole? Bør vel helst unngå bare ermer? (men det blir jo litt ut i september uansett..) ← Man kler seg pent som i et annet selskap? Menn i dress og damer i pent sier jeg. Hvorfor ikke bare ermer? om det er varmt. Er du muslim?
LilleMy Skrevet 21. august 2005 #3 Skrevet 21. august 2005 Som gjest sier; menn i dress og damer i noe pent. Noe helsvart er kanskje noe du burde unngå, ellers er det fritt frem med valg mener nå jeg....
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #4 Skrevet 22. august 2005 Som gjest sier; menn i dress og damer i noe pent. Noe helsvart er kanskje noe du burde unngå, ellers er det fritt frem med valg mener nå jeg.... ← sisr jeg var i dåp hadde jeg en rosa lilla kjole... tror nå jeg har vætr kledd i helsvart og jeg i en av mine egene sine dåp... og jeg har alltid hatt bare skuldre!!!
Gjest gjesten Skrevet 22. august 2005 #5 Skrevet 22. august 2005 Man tar på seg det man har i skapet av penklær. Menn i dress og slips, damer i kjole eller skjørt og topp er en fin pekepinn. Personlig synes ikke jeg at bare skuldre gjør noe. Det er jo mange penkjoler som er slik, men et sjal i kirken er da et "must".
tommeline Skrevet 22. august 2005 #6 Skrevet 22. august 2005 Nå er det en stund siden jeg har vært i barnedåp... men drakt har vært like vanlig som kjole i de barnedåpene.
Musemor Skrevet 22. august 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. august 2005 Takk for svar. Jeg burde ha plenty å velge mellom, men har som vanlig lyst på noe nytt :icon_razz:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå