Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstegangsfødende og 1 uke igjen til termin! 🥳

Går rundt med ekstreme plager og leter etter tips til å komme i gang fødselen så «fort som mulig» uten at noen tar skader av det! Sex er prøvd. 

Anonymkode: a18f9...f36

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Førstegangsfødende og 1 uke igjen til termin! 🥳

Går rundt med ekstreme plager og leter etter tips til å komme i gang fødselen så «fort som mulig» uten at noen tar skader av det! Sex er prøvd. 

Anonymkode: a18f9...f36

1 uke igjen her og, og ER SÅ LEI!! Men har ikke tenkt å prøve noen av kjerringrådene. Jeg hviler mest mulig, slapper og prøver å kose meg max. Spiser god mat, godteri, ligger i senga og ser på tv. Tenker alt stresset med kjerringrådene gjør at man bare blir mer stressa og utsetter fødsel yttligere. Tro meg, jeg er så lei av graviditeten at jeg måtte gråte litt i helgen 🤣 men tyr ikke til sånne desperate forsøk likevel. Haha

Anonymkode: 283bb...036

• Liker 2
Skrevet

Og da er det nå sånne kjipe som.har født sier "nyyyt det!" 😂😂 Den første barseltiden var et helvete, det var så nydelig når baby bare lå trygt i magen og ting ordnet seg selv. 😁

Anonymkode: cb9eb...6d4

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Og da er det nå sånne kjipe som.har født sier "nyyyt det!" 😂😂 Den første barseltiden var et helvete, det var så nydelig når baby bare lå trygt i magen og ting ordnet seg selv. 😁

Anonymkode: cb9eb...6d4

Haha, ja på mange måter stemmer det jo. Ingen som maser, stille og rolig, kan tilbringe timer på sofaen i ro. Ikke noe mas, man kan sette seg selv først. Men er nesten umulig å nyte det når man er så sliten og lei, og i tillegg har X antall plager😭🤣

Anonymkode: 283bb...036

Skrevet

Siden det alt er blitt sagt så trenger jeg ikke si det 😁👍 men ja, livet er i ferd med å snu og bli ekstremt travelt og slitsomt 😅 

Sist gjorde jeg litt lette tøye bevegelser før jeg la meg, hvor jeg fikk rier 4 timer senere. Men dette var på termindagen så det hadde sikkert startet uansett 😜

Anonymkode: 6cf14...154

AnonymBruker
Skrevet

Kjerringråd fungerer jo stort sett ikke, så det lureste du gjør er å slappe helt av og koser deg så godt du kan. Hør på musikk, les en bok eller se på serier, alt ettersom hva du liker. Det lureste du gjør er å være så opplagt som mulig til fødselen. Prøv å ikke tenk for mye på fødselen, for den kan fort drøye et par uker til. Selv fødte jeg 10 dager på overtid.

Anonymkode: 149b5...bd8

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...