Gjest Fleetwood Skrevet 21. august 2005 #1 Skrevet 21. august 2005 hva heter sangen som de synger noe shala la la la la la la.... osv.... vet det kan minne litt om Bjørn Eidsvåg, men Fleetwood Mac har en som går nor liknende. Noen som kan hjelpe???
Gjest Gjest Skrevet 22. august 2005 #3 Skrevet 22. august 2005 Du ga jo ikke så veldig mye informasjon om sangen da du kan søke etter fleetwood mac på www.allmusic.com og høre klipp fra sangene for å finne den igjen, eller sjekke om noen av tekstene ser kjente ut på www.letssingit.com . Lykke til!
Kafka Skrevet 24. august 2005 #4 Skrevet 24. august 2005 Ingen som vet??? ← You tell 'em girl! tror kansje jeg vet hvem du mener. Har det på tungespissen, men står litt stille akkurat nå. Skal ha den i bakhodet så sier jeg ifra dersom jeg kommer på hvem det er
Gjest Queenblue Skrevet 25. august 2005 #5 Skrevet 25. august 2005 Mener du Little lies? Tell me lies, tell me sweet little lies.....
Gjest Embla s Skrevet 25. august 2005 #6 Skrevet 25. august 2005 Mener du Little lies? Tell me lies, tell me sweet little lies..... ← Men det er da ikke noe shalalala-Bjørn Eidsvåg-aktig i den sangen :klø:
Gjest miranna Skrevet 25. august 2005 #7 Skrevet 25. august 2005 Sikker på at det er Fleetwood Mac du tenker på? Har hørt gjennom maaange av sangene deres og ikke funnet noen som går sånn.. Derimot har Carpenters en; Yesterday Once More. Masse sha-la-la-la..
Elanor Skrevet 25. august 2005 #8 Skrevet 25. august 2005 Van Morrison har også en Sha-la-la-sang. Brown Eyed Girl.
Gjest abcdef Skrevet 26. august 2005 #9 Skrevet 26. august 2005 Eller så er det kanskje THE BOXER med Simon & Garfunkel... de har iallefall en flott sang hvor de syner noe sånn lai-lai-lai greier..... KONGELÅT FORRESTEN
Gjest Fleetwood Skrevet 28. august 2005 #10 Skrevet 28. august 2005 Eller så er det kanskje THE BOXER med Simon & Garfunkel... de har iallefall en flott sang hvor de syner noe sånn lai-lai-lai greier..... KONGELÅT FORRESTEN ← Det er sikkert som banken at du har funnet sangen til meg!! Tusen millioner takk for hjelpen. Virkelig bra jobbet...... å så jeg som trodde sangen var av fleetwood mac da...hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå