AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Hei! Er en mann i 20 årene, som har en vesentlig lysere bryster enn resten av magen/ansiktet, mistenker ekstemt sterkt at det har noe å gjøre med når jeg har solt meg, at jeg har dekket over brystet, og de andre delene har fått mer farge. Er det på noe som helst vis mulig å jevne ut dette? Kanskje bruke en selvbrunningskrem på brystet? Men fargen forsvinner jo igjen etter en dusj. Anonymkode: 1715a...25f
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Aintnofun skrev (3 minutter siden): Er det noe å bry seg med? Ja, er litt sjenerende skal jeg være ærlig. Brystet mitt ser feitere ut når det er lyst, om du skjønner. Ser mer muskuløs ut når fargen er fordelt. Anonymkode: 1715a...25f
Aintnofun Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, er litt sjenerende skal jeg være ærlig. Brystet mitt ser feitere ut når det er lyst, om du skjønner. Ser mer muskuløs ut når fargen er fordelt. Anonymkode: 1715a...25f Ser feitere ut? Jaja.. Du for sole deg når sommeren kommer. Du er like feit enten du er brun eller lys.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå