Gå til innhold

Anbefaling av nettbutikk som selger hundeutstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til gode nettbutikker som selger hundeutstyr? :smilyblomst:

Anonymkode: e6542...d39

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker Zooplus når jeg skal bestille hundemat og har gjort det i årevis, fordi de har den beste prisen. Ser de har en del utstyr etc også, du kan jo ta en kikk: 

https://www.zooplus.no/shop/hund

Jeg får levert 10 kilos sekken med hundemat på døren uten merkostnad av dem, og det setter jeg stor pris på :)

• Liker 1
Skrevet
Million skrev (4 minutter siden):

Jeg bruker Zooplus når jeg skal bestille hundemat og har gjort det i årevis, fordi de har den beste prisen. Ser de har en del utstyr etc også, du kan jo ta en kikk: 

https://www.zooplus.no/shop/hund

Jeg får levert 10 kilos sekken med hundemat på døren uten merkostnad av dem, og det setter jeg stor pris på :)

Tusen takk for tips! 😃

Skrevet
Troyamin skrev (21 minutter siden):

De jeg bruker mest er: Top Pet Products   og  Nettdyret Gode priser og kjapp levering. 

Tusen takk! :smilyblomst:

• Liker 1
Skrevet
33 minutter siden, Troyamin said:

De jeg bruker mest er: Top Pet Products   og  Nettdyret Gode priser og kjapp levering. 

Vil nå anbefale folk å sjekke prisene grundig før de handler. Curver kattedo feks selges til nesten dobbelpris hos Nettdyret enn hva Zooplus tar for akkurat samme produkt.

Har hittil opplevd veldig rask levering og gode priser fra Zooplus og fant stedet via noen her på KG som hadde kjøpt kattetre fra de.

Anonymkode: cdd28...95b

• Liker 1
Skrevet

Har brukt zooplus, men kattetreet jeg kjøpte derfra er så ustabilt. Vurderer å kjøpe nytt kattetre på vidaxl.no

Skrevet

Til pelshunder har HundiHuset på Finn/Facebook godt utvalg av sakser/kammer/klippemaskiner/blåsere til mer rimelige priser enn mange andre. 

Anonymkode: 8ffda...296

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Vil nå anbefale folk å sjekke prisene grundig før de handler. Curver kattedo feks selges til nesten dobbelpris hos Nettdyret enn hva Zooplus tar for akkurat samme produkt.

Har hittil opplevd veldig rask levering og gode priser fra Zooplus og fant stedet via noen her på KG som hadde kjøpt kattetre fra de.

Anonymkode: cdd28...95b

Yuumi skrev (3 timer siden):

Har brukt zooplus, men kattetreet jeg kjøpte derfra er så ustabilt. Vurderer å kjøpe nytt kattetre på vidaxl.no

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Til pelshunder har HundiHuset på Finn/Facebook godt utvalg av sakser/kammer/klippemaskiner/blåsere til mer rimelige priser enn mange andre. 

Anonymkode: 8ffda...296

Tusen takk for råd og tips, dere! Setter veldig pris på det! :smilyblomst:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...