Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp gått fra samboer fordi jeg var møkkalei av at han lå på sofaen å prompa med tv/PlayStation hele helga fra fredag ettermiddag til søndagskveld. Og forsåvidt ellers i uka og. Fikk han til nøds med ut en liten gåtur en av dagene i helgene. Men han trivdes best i sofaen, solskinn son regn. Var en grop i sofaen til slutt der han lå å gnura. Nå har jeg gått, å han er helt sjokkert over valget mitt (til tros for at jeg tydelig har kommunisert hva jeg trenger). Jeg liker feks å bruke godværsdagene til å gå på ski, dra til sjøen med stormkjøkken, kaffe i sola. Gjerne være ute mange tiner i helga nå når vårsola er her. Ble så lei av den tvn som stod å dura fra morgen til kveld. 
hvordan har dere det? Mye tv eller liker dere å nyte livet ute litt og? Nå gleder jeg meg til å møte en mann med noenlunde like interesser, men redd jeg har forhøye forventninger... :)

Anonymkode: 5c8d5...e2e

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg dumpa selv eksen av samme grunn. Det er fire år siden og livet har smilt helt siden da. Du har ikke for store forventninger, men det er dessverre erfaringsvis en realitet at mange ender opp som sofagriser i et litt for behagelig forhold. Lykke til! Ikke nøy deg med noe som ikke er bra nok!

Anonymkode: f17ef...3bc

• Liker 2
Skrevet

Gratulerer med et veldig godt valg, TS! Bare ta en runde på samlivsforumet om du noen gang angrer på valget. 

Du har definitivt ikke for høye krav. Det er mange, flotte menn der ute. 

Jeg var innom noen idioter tidlig i 20 årene, men hadde heldigvis vett til å gå videre hver gang. Det er jeg uendelig glad for hver gang min mann (gjennom 15 år) henter kaffe til meg på senga, vasker hus, lager mat, og generelt gjør alt for at jeg/vi skal ha det best mulig sammen :) I tillegg aner han knapt hva gaming er, ser TV 1-2 timer hver dag, er alltid med på tur, og er en aktiv skiløper/jogger. 

Anonymkode: d51c7...6e4

• Liker 7
Skrevet

Folk gir altfor lett opp forhold i dagens samfunn. Det er så utrolig trist. Hva skjedde med å kjempe litt for kjærligheten? 

Anonymkode: d0bdb...1c1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Folk gir altfor lett opp forhold i dagens samfunn. Det er så utrolig trist. Hva skjedde med å kjempe litt for kjærligheten? 

Ja, og her har ikke mannen gjort noe galt en gang. Akkurat som om det er mer fornuftig å sitte og fryse ute i kulda foran et stormkjøkken, enn å kose seg på sofaen foran TVen. 

De har bare forskjellige interesser, rart hvis det skulle komme som et sjokk etter at man har inngått et forhold. 

• Liker 9
Skrevet

Ja er superfornøyd med valget mitt :) menn som har to hovedstasjoner i livet, seng og sofa, som de primært beveger seg mellom, mens de sitter å bæljer brus, det er jeg ferdig med! Nå gleder jeg meg til å dyrke friluftsinteressene mine alene, å forhåpentligvis sammen med noen som passer meg bedre, etterhvert.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ja er superfornøyd med valget mitt :) menn som har to hovedstasjoner i livet, seng og sofa, som de primært beveger seg mellom, mens de sitter å bæljer brus, det er jeg ferdig med! Nå gleder jeg meg til å dyrke friluftsinteressene mine alene, å forhåpentligvis sammen med noen som passer meg bedre, etterhvert.

Hvorfor gikk du inn i dette forholdet i utgangspunktet, da? 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja, huff, han mannen prøvde ikke i det hele tatt. Hans kjærlighet til å GI faen og ta TS for gitt var grusom. Bra hun forlot slasken. 

Anonymkode: 21a1c...aaf

• Liker 1
Skrevet

Ikke nødvendigvis noe feil med din ex samboer, men dere har forskjellige interesser.

Finn deg en Lars Monsen type.

Anonymkode: 5384e...62c

• Liker 1
Skrevet

Jeg er selv veldig aktiv og elsker å være utendørs, hele året.  Har behov for at det skjer masse hele tiden, og sitter ikke inne uansett vær.

Samboeren min er omvendt. Han vil helst være innendørs. Koser seg med det, og har ikke behov for at noe nytt skal skje hele tiden. 

Sammen er vi helt perfekte. Jeg er ute på tur med bikkjer og / eller barn i mens han er hjemme, vasker hus, lager ferdig middag, tar klesvasken og tar seg en blund og / eller finner på noe med barna hjemme.

Når jeg kommer sliiiiten hjem fra eventyr, så er det til en mann som er uthvilt og klar til å være ekstra god mot meg og barna. I tillegg blir vi ikke lei av hverandre, siden vi har forskjellige intresser og masse å snakke om. 

Vi har vært samboere i 6 år og aldri kranglet en eneste gang. Har aldri angret på valg av partner. 

Anonymkode: 95983...98e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Gratulerer med et veldig godt valg, TS! Bare ta en runde på samlivsforumet om du noen gang angrer på valget. 

Du har definitivt ikke for høye krav. Det er mange, flotte menn der ute. 

Jeg var innom noen idioter tidlig i 20 årene, men hadde heldigvis vett til å gå videre hver gang. Det er jeg uendelig glad for hver gang min mann (gjennom 15 år) henter kaffe til meg på senga, vasker hus, lager mat, og generelt gjør alt for at jeg/vi skal ha det best mulig sammen :) I tillegg aner han knapt hva gaming er, ser TV 1-2 timer hver dag, er alltid med på tur, og er en aktiv skiløper/jogger. 

Anonymkode: d51c7...6e4

En tjener er alltid kjekt å ha:-). Ikke rart du er glad.

Anonymkode: 2e847...354

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Helt enig - eksen til TS burde fått den late ræva si opp fra sofaen og gjort en innsats for å beholde henne. Men han valgte kjærligheten til sofaen og tv-spillet sitt.

Anonymkode: 460bf...4af

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Noen er for forskjellige. Jeg elsker naturen, men sover best i vanlig seng.

Men eksen min. Da vi ble sammen var vi 20 og elsket å feste hver helg. Så ble vi 25 år og foreldre, han elsket fortsatt å feste hver helg. Kunne ikke det da, men så ofte han kunne. Nå er vi 40. Ble slutt for 5 år siden. Han elsker fortsatt å feste hver helg. Nå har han nettopp fått baby igjen... Kona kan glede seg til sommer og camoingfylla fra morgen til kveld......

Anonymkode: 7e901...b71

AnonymBruker
Skrevet

(forts)

Poenget er at man må finne seg en man passer sammen med!

Anonymkode: 7e901...b71

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...