AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg ønsker meg barn, kjæresten min har et barn fra før av. Han har sagt at han ikke ønsker flere, og at en av grunnene til det er at når han fikk barn med eksen så ble hun slapp, og sexen var aldri det samme igjen. Er dette sant? Vil gjerne høre fra menn som har vært med samme dame både før og etter de fikk barn. Jeg har alltid tenkt at å få barn vil være verdt det på tross av at ting kan forandre seg der nede, men jeg ble litt skremt når han sa det. Er veldig gla i sex og ønsker jo at vi fortsatt skal ha et sexliv selv etter vi har fått barn. Trodde også at man til en viss grad kunne kontrollere dette da man kan trene opp igjen og sånt? Men han sa at det ikke var noen forskjell.. Anonymkode: 5b05f...f70
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Han der er det bare å kaste ut i dammen igjen! Han er ikke en god fangst, det er helt sikkert. Anonymkode: 01df0...ddc 40
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Det er ingen som vet helt sikkert. Fordi alt kan skje, skjeden kan kollapse, noen blir trangere, noen blir videre, noen har tøffe fødsler, andre keisersnitt og noen enkle fødsler. Er jo ingen som vet hvordan ditt underliv blir etter et eller to barn. Alle er og opplever vi forskjellig på dette. Anonymkode: 1ddc4...300 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Han sa hva!?? Okei. For en dust. Anonymkode: 7c007...590 21
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ingen som vet helt sikkert. Fordi alt kan skje, skjeden kan kollapse, noen blir trangere, noen blir videre, noen har tøffe fødsler, andre keisersnitt og noen enkle fødsler. Er jo ingen som vet hvordan ditt underliv blir etter et eller to barn. Alle er og opplever vi forskjellig på dette. Anonymkode: 1ddc4...300 Noen _kan_ trene det opp igjen, mens for andre funker det ikke. Men skjeden er elastisk og laget for å tåle en fødsel. Anonymkode: 1ddc4...300 2
Tough cookie Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 (endret) Dette er den dårligste unnskyldningen jeg har hørt i hele mitt liv,😃unnskyld at jeg ler! Han ønsker ikke barn med deg/eller er ferdig med barn, og klarer ikke å være helt ærlig med deg. Eller så er han 17 år i hodet! Alternativet er surrogatmor i utlandet eller adopsjon, da forblir høna di intakt. Endret 28. februar 2021 av Tough cookie 15
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 Nei. Da har han liten tiss, mest sannsynlig. Anonymkode: 6cfa7...66f 13
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #8 Skrevet 28. februar 2021 Derfor jeg valgte keisersnitt, for å unngå slike problemer. Sjansen for at det skjer er liten, men ja, du risikerer å ødelegge kjeden og sexlivet ditt. Anonymkode: 15fb5...e25
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #9 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Derfor jeg valgte keisersnitt, for å unngå slike problemer. Sjansen for at det skjer er liten, men ja, du risikerer å ødelegge kjeden og sexlivet ditt. Anonymkode: 15fb5...e25 Da er du uviten da. Underlivet utvider seg og gjør seg klar hele svangerskapet. Herregud for en idiotisk ting å velge ks for. Blir rett og slett provosert av sånne mennesker. Kan jo ende opp med ganske stygge komplikasjoner etter ks også. Man har ingen garantier. Til ts: sexlivet er fantastisk! Må bruke litt lengre tid på forspill, men har mye bedre orgasmer nå, og får lettere orgasmer enn før. Mannen kommer like fort som han alltid har gjort. Anonymkode: dca16...6e4 13
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #10 Skrevet 28. februar 2021 Vel, for å svare på overskriften: Vi har en ettåring og har sex nesten like mye som før, jeg er også trang (ingen forskjell der, det merker jeg selv og mannen syns det samme). Man tar gjerne litt øvelser etter fødsel. Sikkert forskjellig fra person til person. Da baby var nyfødt hadde vi selvfølgelig ikke sex fordi jeg var en vandrende zombie og man bør vente nesten 2 mnd. For å svare på det andre du skriver: Han der hadde jeg gått fra, for et syn på sin kjære som hadde født hans barn og gått gjennom en kroppslig forandring for å få hans barn til verden. usj! Anonymkode: 43214...8a1 8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Da er du uviten da. Underlivet utvider seg og gjør seg klar hele svangerskapet. Herregud for en idiotisk ting å velge ks for. Blir rett og slett provosert av sånne mennesker. Kan jo ende opp med ganske stygge komplikasjoner etter ks også. Man har ingen garantier. Til ts: sexlivet er fantastisk! Må bruke litt lengre tid på forspill, men har mye bedre orgasmer nå, og får lettere orgasmer enn før. Mannen kommer like fort som han alltid har gjort. Anonymkode: dca16...6e4 Revning og andre komplikasjoner ved vagina, hører vaginal fødsel til. Det slipper man ved keisersnitt, da er det helt andre komplikasjoner. Anonymkode: 15fb5...e25 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #12 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Revning og andre komplikasjoner ved vagina, hører vaginal fødsel til. Det slipper man ved keisersnitt, da er det helt andre komplikasjoner. Anonymkode: 15fb5...e25 Jeg ble litt trangere og sydde 2 sting. Er smal og var trang fra før! Er sjelden det aldri blir det samme igjen. Alle mine venninner har også født vaginalt, alt er normalt der og! Med keisersnitt kan man også ødelegge underlivet, bare så du vet det 🤷🏻♀️ Anonymkode: 43214...8a1 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #13 Skrevet 28. februar 2021 Dåsa fungerer helt fint den, 10 mnd etter fødsel. Men lysten? Den er ikke-eksisterende. Anonymkode: 2a368...489
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #14 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg ble litt trangere og sydde 2 sting. Er smal og var trang fra før! Er sjelden det aldri blir det samme igjen. Alle mine venninner har også født vaginalt, alt er normalt der og! Med keisersnitt kan man også ødelegge underlivet, bare så du vet det 🤷🏻♀️ Anonymkode: 43214...8a1 Nei, underlivet blir ikke ødelagt ved keisersnitt. Selvfølgelig trenger man ikke bli ødelagt, men det er en liten sjanse for det. Kjenner personlig to stykker som har slitt i årevis pga revning. Tisset og bæsjet seg ut, kjente ingenting ved sex. Anonymkode: 15fb5...e25 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #15 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dåsa fungerer helt fint den, 10 mnd etter fødsel. Men lysten? Den er ikke-eksisterende. Anonymkode: 2a368...489 Det var det samme for meg, men den kommer tilbake når barnet blir eldre. Anonymkode: 60222...c67
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #16 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var det samme for meg, men den kommer tilbake når barnet blir eldre. Anonymkode: 60222...c67 Godt å høre. Kjennes ut som Sahara der nede nå 🥲 Anonymkode: 2a368...489
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #17 Skrevet 28. februar 2021 Kjæresten din vil ikke ha barn med deg, og bruker dette som unnskyldning. Dette er en klisje, men dump han. Vi har hatt sjeldnere sex etter våre 2 barn kom til verden, men merker ingen forskjell på skjeden. Når vi først har sex, er den like god som før. Men man har mindre overskudd og mye er litt slitsomt så han vil sikkert ikke at deres forhold skal bli sånn. Anonymkode: c9dd8...4cd 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #18 Skrevet 28. februar 2021 Jesus Christ, tenk å snakke sånn om sin eks og mammaen til sitt barn og ha sånne holdninger! Grøss!😵 Anonymkode: 49402...63e 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #19 Skrevet 28. februar 2021 Ganske så likt, etter fire barn. Knipeøvelser er tingen. Men vi har veldig lite tid til sex da, vi er mest opptatt av å sove på natta og dagene er for travle Anonymkode: 197ba...07a 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #20 Skrevet 28. februar 2021 For en dust. Mitt sexliv ble bedre etter jeg fikk barn ! Han jeg fikk et barn med sa til meg etter fødsel at jeg ble annerledes og at han ikke var tiltrekt til meg mer. Angrer sånn på at jeg fikk barn med han. Han jeg er sammen med nå og fikk flere barn med sa at kvinnekroppen er helt utrolig. Kroppen har bært fram et barn. Skal ikke forvente at alt er fast og fint etterpå. Men vi har utrolig god sex og den ble bare bedre ❤️😊 Anonymkode: d64a1...9e2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå