Impulse Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg er gift med en virkelig snill mann og vi har barn i barneskolealder. I utgangspunktet skulle dette være et ganske så A4 liv, men jeg kjenner mer og mer på at dette ikke er riktig mann for meg. Vi har ulike interesser rett og slett, og det er et vennskap, ingen kjærlighetsrelasjon. Sexliv er plikt fra min side, og gjør mye for å 'slippe unna.' Så til saken. Har sensitive barn som er mammadalt. Er så livredd for å skade dem med et evt brudd, og tenker at siden mannen er snill, og vi har det OK, så må dette fungerer pga barna. Vi krangler ikke, mest sannsynlig på grunn av at vi kommuniserer veldig overfladisk, men det kan likevel tid tider være dårlig stemning. Vi har heller ikke sjans til å ha startkapital til to OK boliger. Føler rett og slett ikke vi har råd til å gå fra hverandre. Vi tjener begge godt, så de er egenkapitalen som er problemet. Vet ikke hva jeg vil med dette.. høre litt erfaringer kanskje. Hvordan har andre klart seg i lignende situasjon?
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Hvis han er snill og dere har det ok hadde jeg faktisk gjort alt i min makt før det ble skilsmisse. Alternativ sex, kjæresteturer, date—nights, starte på salsakurs sammen, gå tur på kvelden sammen, spille spill - alt! Men om dette ikke er aktuelt, så blir det å leie, selge boligen og se om det da blir nok egenkapital til å kjøpe noe nytt. Eller fortsette å leie. Anonymkode: f0e33...042 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Du kommer garantert til å angre om du forlater den snille gode mannen din og for du mistet familien din. Jeg har selv erfaring med det... Anonymkode: ea6c7...67e 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Du har en gang vært forelsket i denne mannen? Hva kan dere få sammen hvis dere klarer å vekke de gode følelsene igjen? Småbarnlivet er utfordrende for de fleste. Det finnes bøker, apper og kurs nettopp for par i deres situasjon. Det krever vilje, men du har virkelig ingenting å tape på å gi det en sjanse! Anonymkode: 45f4a...ad9 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Dere hadde vel noe felles da dere traff hverandre? Kan dere ikke finne tilbake til noe av det? Anonymkode: f729d...70b 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå