Gjest Billiegirl Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 (endret) Hei ! Etter innsett på fredag så har jeg vært plaget meg hodepine også er jeg så syyykt trøtt. Kunne sovet hele dagen egentlig. Har prøvd å gå gode turer i skog og mark for å våkne litt (i går og i dag) men jeg ender bare opp med hodepine. Det sitter litt bak ene øyet. Går på 100 mg lutinus tre ganger for dag. Flere som merker noe etter innsett som trøtthet og hodepine ? Endret 1. mars 2021 av Billiegirl
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Vanlig bivirkning på Lutinus. Du kunne lest pakningsvedlegget, så hadde du sett det. Anonymkode: f88fd...2a4 1
Gjest Billiegirl Skrevet 1. mars 2021 #3 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Vanlig bivirkning på Lutinus. Du kunne lest pakningsvedlegget, så hadde du sett det. Anonymkode: f88fd...2a4 Hei ! Jeg har lest det. Jeg ville bare høre om flere har det.
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #4 Skrevet 1. mars 2021 Billiegirl skrev (1 time siden): Hei ! Jeg har lest det. Jeg ville bare høre om flere har det. Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷♀️ Anonymkode: f88fd...2a4
Gjest Billiegirl Skrevet 1. mars 2021 #5 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷♀️ Anonymkode: f88fd...2a4 Den er grei 🙂
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2021 #6 Skrevet 1. mars 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷♀️ Anonymkode: f88fd...2a4 Hva er vitsen med å være så krass? Anonymkode: a9525...c76 1
AnonymBruker Skrevet 2. mars 2021 #7 Skrevet 2. mars 2021 Hei, jeg har alltid vondt i hodet på dagen for innsett/rett etter og noen ganger i opp til to påfølgende dager. Jeg har hatt mange innsett, og kobler det til at det er stress og forventninger knyttet til selve innsettdagen. Og at det heller er dette som trigger frem hodepinen. Hadde det vært progesteron alene hadde jeg jo hatt hyppigere hodepine. Lykke til 😊 Anonymkode: 778ef...5e3
Gjest Billiegirl Skrevet 2. mars 2021 #8 Skrevet 2. mars 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei, jeg har alltid vondt i hodet på dagen for innsett/rett etter og noen ganger i opp til to påfølgende dager. Jeg har hatt mange innsett, og kobler det til at det er stress og forventninger knyttet til selve innsettdagen. Og at det heller er dette som trigger frem hodepinen. Hadde det vært progesteron alene hadde jeg jo hatt hyppigere hodepine. Lykke til 😊 Anonymkode: 778ef...5e3 Tusen takk for svar 🌺Det høres fornuftig ut det du skriver. Var litt bekymret for at det skulle ta lang tid før det slapp men syns ikke det er så ille nå. Det er helt nytt for meg det her, første gangen 😊 Tusen takk for svar igjen, setter stor pris på det !
Frøken_lurepave Skrevet 6. mars 2021 #9 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 11.28): Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷♀️ Anonymkode: f88fd...2a4 LA VÆR Å SVAR HVIS DU IKKE SKJØNNER POENGET MED INNLEGGET!!! KJENNER DET KLIKKER FOR MEG SNART AV Å LESE SLIKE NEDLATENDE SVAR! TRIST Å TENKE PÅ HVORDAN FORELDRENE TIL SLIKE SOM DEG HAR DET. VIRKELIG SYND
Fame Skrevet 6. mars 2021 #10 Skrevet 6. mars 2021 AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 11.28): Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷♀️ Anonymkode: f88fd...2a4 Skjerp deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå