Gå til innhold

Hodepine og trøtt etter innsetting

Anbefalte innlegg

Gjest Billiegirl
Skrevet (endret)

Hei ! 

Etter innsett på fredag så har jeg vært plaget meg hodepine også er jeg så syyykt trøtt. Kunne sovet hele dagen egentlig. Har prøvd å gå gode turer i skog og mark for å våkne litt (i går og i dag) men jeg ender bare opp med hodepine.
Det sitter litt bak ene øyet. 
Går på 100 mg lutinus tre ganger for dag.  
Flere  som merker noe etter innsett som trøtthet og hodepine ? 

Endret av Billiegirl
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig bivirkning på Lutinus. Du kunne lest pakningsvedlegget, så hadde du sett det. 

Anonymkode: f88fd...2a4

• Liker 1
Gjest Billiegirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Vanlig bivirkning på Lutinus. Du kunne lest pakningsvedlegget, så hadde du sett det. 

Hei ! 

Jeg har lest det. Jeg ville bare høre om flere har det.

AnonymBruker
Skrevet
Billiegirl skrev (1 time siden):

Hei ! 

Jeg har lest det. Jeg ville bare høre om flere har det.

Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷‍♀️

Gjest Billiegirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Selvfølgelig er det flere som har hatt det, når det er en vanlig bivirkning. Skjønner ikke poenget med tråden din🤷‍♀️

Den er grei 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva er vitsen med å være så krass? 

Anonymkode: a9525...c76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg har alltid vondt i hodet på dagen for innsett/rett etter og noen ganger i opp til to påfølgende dager. Jeg har hatt mange innsett, og kobler det til at det er stress og forventninger knyttet til selve innsettdagen. Og at det heller er dette som trigger frem hodepinen. Hadde det vært progesteron alene hadde jeg jo hatt hyppigere hodepine. 

Lykke til 😊

Anonymkode: 778ef...5e3

Gjest Billiegirl
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei, jeg har alltid vondt i hodet på dagen for innsett/rett etter og noen ganger i opp til to påfølgende dager. Jeg har hatt mange innsett, og kobler det til at det er stress og forventninger knyttet til selve innsettdagen. Og at det heller er dette som trigger frem hodepinen. Hadde det vært progesteron alene hadde jeg jo hatt hyppigere hodepine. 

Lykke til 😊

Anonymkode: 778ef...5e3

Tusen takk for svar 🌺Det høres fornuftig ut det du skriver. Var litt bekymret  for at det skulle ta lang tid før det slapp men syns ikke det er så ille nå.
Det er helt nytt for meg det her, første gangen 😊 

Tusen takk for svar igjen, setter stor pris på det !  

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 11.28):

LA VÆR Å SVAR HVIS DU IKKE SKJØNNER POENGET MED INNLEGGET!!! KJENNER DET KLIKKER FOR MEG SNART AV Å LESE SLIKE NEDLATENDE SVAR! TRIST Å TENKE PÅ HVORDAN FORELDRENE TIL SLIKE SOM DEG HAR DET. VIRKELIG SYND

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.3.2021 den 11.28):

Skjerp deg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...