AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Blir den vonde, tunge følelsen noen gang bedre? Min mann valgte å forlate meg for en annen dame som flyttet rett inn etter jeg flyttet ut. Det er så vanskelig å se for seg at fremtiden blir bedre, jeg føler meg sviktet på alle måter. I tillegg er jeg livredd for å møte på dem overalt. Skjønner ikke at noen gang være så onde, ønsker dem alt vondt. Føler meg bitter og er svært langt nede. Går til psykolog og prøver å jobbe meg gjennom det, men ser ingen lys i tunnelen. Nå kommer våren og jeg ser for meg alt de skal gjøre sammen, sikkert få barn og leve lykkelig, mens jeg sitter her helt alene med traumet. Trenger bare noen trøstende ord i alt det grå 😢 Anonymkode: 23e07...338
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Selv i det dypeste mørke finnes litt lys. Og en dag kan livet kjennes ok. Men akkurat nå, bare hvil i smerten. Den er din venn. Brudd og svik er vonde saker. Anonymkode: dd452...611 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Hvil i smerten men ikke bli værende i den. Tilbring tid med familie og gode venner, fordyp deg i hobbyer og gå mange turer. Distraksjon og tidens gang vil være din beste venn nå i tiden fremover. Den vonde følelsen vil gi slipp en dag det lover jeg deg. Anonymkode: e8bd6...f35 2
Muskath Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Dette kommer du deg gjennom! Husk på, hvis du ser dem/møter dem, ikke framstå som trist og deprimert! Smil og vis dem/lat som du har det helt fint! Du klarer det. ❤️
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Kan du finne på noe smart? Feks bruker butikker du er sikker på at de aldri vil bruke? Gå bakveiene når du er i byen? Gå en annen vei om de skulle befinne seg nær deg? Høres kanskje litt teit ut men jeg klarte å fysisk unngå min eks på denne måten. Og det hjalp meg til å få ro til å sørge. Og ta kommunikasjon med ham når jeg var klar for det. Anonymkode: dd452...611
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Først og fremst så er han en kald forbanna jævel uten et hjerte. Den nye dama er en idiot som hopper på en sånn mann, jeg hadde spydd i trynet på en mann som dette, som kaster ut partneren på den måten og drar meg i hus rett etterpå. Det er helt motbydelig. Det er ingen kjærlighet eller empati her, og han blir aldri lykkelig uansett hva han gjør. Et menneske som det der eier ikke varme etter omtanke, han er som en drittunge i godtesjappa som skal ha og ha, og kaster vekk det ene etter det andre. Så kjære deg, la tårene renne, kjenn på smerten, jobb deg gjennom det, hver dag blir litt bedre, tenk på deg selv som et lite barn som har blitt sveket på det groveste, hva hadde du gjort med dette barnet? Du hadde fått det til å glemme de som svek det, og gitt det masse trøst og omtanke, ikke sant? Jeg vet det er vondt, men du trenger å ta vare på deg selv kjære deg. ❤ Anonymkode: 575de...2e7 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Blir den vonde, tunge følelsen noen gang bedre? Min mann valgte å forlate meg for en annen dame som flyttet rett inn etter jeg flyttet ut. Det er så vanskelig å se for seg at fremtiden blir bedre, jeg føler meg sviktet på alle måter. I tillegg er jeg livredd for å møte på dem overalt. Skjønner ikke at noen gang være så onde, ønsker dem alt vondt. Føler meg bitter og er svært langt nede. Går til psykolog og prøver å jobbe meg gjennom det, men ser ingen lys i tunnelen. Nå kommer våren og jeg ser for meg alt de skal gjøre sammen, sikkert få barn og leve lykkelig, mens jeg sitter her helt alene med traumet. Trenger bare noen trøstende ord i alt det grå 😢 Anonymkode: 23e07...338 Du vil ikke ha en drittsekk. Hun fortjener han jo siden de begge er dårlige mennesker. Tenk på at du nå kommer til å møte en som er mye bedre, når du er klar for det Tenk på hvordan du vil bli behandlet til neste gang, sett noen krav til drømmemannen og tenk at han er så mye bedre enn han forrige Anonymkode: ac154...151 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #8 Skrevet 28. februar 2021 Jeg tipper han glemmer seg bort og sier navnet ditt til hun nye, siden han straks fikk ny samboer etter at du flyttet ut! 😁 Tenk litt på sånne ting & tillat deg selv å være forbannet en periode. Etterhvert blir du glad for at ikke er sammen med en mann som er utro & så lett kan bytte fra en dame til en annen! Anonymkode: bb19d...84f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå