Gå til innhold

Dere med jenter, hvordan er det når de er sammen flere enn to og to? Ca. 10 år.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente som straks blir 10 år. De er en gjeng på 4 som er mye sammen, men som regel to og to. Når de er tre eller fire sammen, så blir det ofte et eller annet. Ikke noe veldig alvorlig, men uenigheter om hva de skal finne på, én føler seg utenfor osv.

Hvordan er dette hos dere andre? Og hvordan løser dere det?

Anonymkode: 04d10...68b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er mye drama blandt jentene synes jeg. Har en datter på strax 11 år. Jeg snakker endel med datteren min om at man ikke må snakke dårlig om andre og hvordan en god venn beter seg. Er enkelte jenter hun ikke ønsker å omgå etter skolen og det må hun selvfølgelig velge selv. Har sagt at hun må være normalt hyggelig på skolen mot dem. Opplever at det er veldig store forskjeller i forhold til utvikling. Min datter er mere som en tenåring og synes følgelig at de jentene som leker med barbier er helt uaktuelt å være med. Hun ønsker å ordne opp i konflikter selv, uten noe innblanding fra meg. 

Anonymkode: 6118b...081

Skrevet

Drama, utestenging og baksnakking over en lav sko.

Blir gal!!!

Anonymkode: 6348b...453

• Liker 2
Skrevet

Herregud blir snart gal av alt jentedramaet.Utestengning,stygge kommentarer. Nå har alle fått sosiale medier i tilegg så nå er det stygge snapper,stygge kommentarer på tiktok and the list goes on. De er 12 år.

Anonymkode: 286b5...4b3

• Liker 1
Skrevet

Det går helt fint. Er 5 stykker på 10 og 11 som er mye sammen. Sjeldent det er noe, og de gangene det har vært noe så har det bunnet i at de har forskjellige regler hjemme, så ting de har lyst til å gjøre får de ikke alltid gjort sammen fordi de som ikke får lov syns det er kjipt at de som får lov gjør tingen uten dem, mens de som får lov blir sure fordi de som ikke får lov forventer at alle skal gjøre noe annet istedenfor. 

Anonymkode: 4eed3...3b9

Skrevet

Lite drama med de få hun er mest med.

Men har skjønt det er mer drama blandt jentene på skolen, og de vil hun helst ikke være med på fritiden. 

Anonymkode: 8562b...331

Skrevet

Myyyye drama. Det krangles over en lav sko. Baksnakking å mye styr blandt jentene i klassen til 12 åringen. Hos 13 åringen har det ikke vært noen problemer og alle de jentene er godt sammensveiset.

Anonymkode: 7ec98...731

• Liker 1
Skrevet

Faren min sa ofte: «Med jenter kan man aldri være 3. 2 eller 4, men aldri tre. Da blir det bare styr.» Jeg var uenig da, men er enig nå. Er man tre blir alltid en utestengt og «grilla». Og det ble alltid meg.

Anonymkode: 9dcc2...1de

• Liker 1
Skrevet

De har det som regel veldig fint sammen. 

Anonymkode: 4c486...08a

Skrevet

Ei på 11. Det blir bare krangler om de er 3 sammen. Det husker jeg fra da jeg var mindre også egentlig. Jeg kunne leke fint med person 1 og fint med person 2, men hvis både 1,2 og jeg skulle være sammen så ble det bare tull.

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Faren min sa ofte: «Med jenter kan man aldri være 3. 2 eller 4, men aldri tre. Da blir det bare styr.» Jeg var uenig da, men er enig nå. Er man tre blir alltid en utestengt og «grilla». Og det ble alltid meg.

Anonymkode: 9dcc2...1de

Er helt enig med deg og faren din. 2 er greit, 4 er greit, egentlig 5-6 også. Men blir de 3 så blir det bare tull.

Anonymkode: 9eab0...96d

Skrevet

Opplever at 3 er værst. Unngår å ha 3 jenter her hvis jeg kan. Samtidig observerer jeg at dersom 3 stk som ikke kjenner hverandre veldig godt leker sammen så blir det mindre konflikter enn 3 som kjenner hverandre veldig godt. 

Anonymkode: f54ec...ebd

AnonymBruker
Skrevet

Det er mye drama med jenter! 😅 Nå har min blitt 14 år så de klarer å være flere sammen, men man skal ikke så langt tilbake i tid før to av dem ofte ble sittende å se på de to andre i gjengen krangle 😅

Anonymkode: 12a9d...dc3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...