kari_22 Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 (endret) Moren til kjæresten min vil at kjæresten skal finne seg noen andre, hun liker meg ikke. (Har aldri kranglet eller diskutert med henne, ikke vært ufin, frekk, stygg, kun hyggelig.) Samme med tanten hennes. De er forresten ikke norske, vet ikke om det spiller noen rolle med tanke på kultur, religion, hjernevasking. Hun har opptredd at hun liker meg, hun har latet som i 4 år. Først nå, så begynte tanta til kjæresten min å sende bilde av en jente i familien hennes, å sier han har funnet en brud til han, og det er på tide han finner seg noen nå.... Jeg ser henne en dag, da spør hun meg går det bra, og smiler til meg, så sier jeg; ”gjør vel det”... hun spør hvor jeg skal når vi står på parkeringsplassen hjemme, jeg sier jeg skal på en butikk, men så klarer jeg ikke å holde meg å spør henne ”hva var det greiene du sendte til kjæresten min?”, hun sier det er familiemedlem. Søskenbarnet hennes. Så sender hun meldinger å spør hva han har sagt til meg. Sønnen kommenterte; klarer du ikke å se på at en eske ligger på gulvet eller Jeg vet ikke hva jeg burde gjøre? Endret 28. februar 2021 av kari_22
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Det er vel heller sønnen hennes som bør gjøre noe her. Ta et valg. Anonymkode: 7231d...86b 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Du burde gå ! Sønnen skal dumpe deg etterhvert pga press fra familien. Finn en mann som er nærmere din kultur sier jeg ! Anonymkode: a8e8e...ebb 3
Uredd Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Du skal ikke gjøre noe. Her er det sønnen som må sette henne på plass en gang for alle. Gjør han ikke det bør du gå videre. 5
liljene Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Det er vel ikke første gangen noen mener en norsk jente/kvinne er ok til man skal gifte seg og stifte familie...
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Det har vært en del tråder i det siste om forhold til albanere..... er det du som har laget alle disse? Hvis kjæresten din har et nært forhold til moren sin, eller ønsker å ha det, så kan dette by på store problemer. Denne moren høres jo ikke helt god ut, et hespetre. Og dere kan tydeligvis ikke ha et nært forhold til henne i framtiden hvis dere vil satse på hverandre. Tenk over det. Du er ung. Orker du dette maset i årevis? Anonymkode: 79d4f...0d2 1
knulleGuden666 Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 Slik går det når du ikke velger norske... 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #8 Skrevet 28. februar 2021 Det er godt mulig de er rasistiske, og generelt høres de jo bare kjipe ut. Og "perfeksjonistiske". Ikke at det er det samme, men min mor takler ikke at jeg er bifil, og jeg tipper hun hadde begynt sånn om jeg ble sammen med en jente. Vet nesten ikke hva jeg skal råde deg til.. Men jeg synes kanskje at kjæresten din bør ta et oppgjør med moren sin, sette henne litt på plass. Du er kjæresten hans, det er deg han er glad i, og hans mor bør få høre at hun bare kan drite i å oppføre seg sånn mot deg -og det bør hun få høre fra ham (og deg, stå opp for deg selv om det blir for ille!). Anonymkode: 44fda...36d 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #9 Skrevet 28. februar 2021 Tror nok det er lurt å velge kjæreste ut fra religion, innenfor enkelte religioner ihvertfall Anonymkode: 3104d...08c 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #10 Skrevet 28. februar 2021 liljene skrev (2 timer siden): Det er vel ikke første gangen noen mener en norsk jente/kvinne er ok til man skal gifte seg og stifte familie... Samme som med etnisk norske menn altså 😄 Anonymkode: 7231d...86b
Safiye Skrevet 1. mars 2021 #11 Skrevet 1. mars 2021 Tråden er ryddet for brukerdebatt og spekulasjoner -Safiye, mod
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå