Gå til innhold

Han jeg liker har mange andre jenter på snap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja kanskje jeg er urimelig nå, men før vi begynte å snakke sammen hadde han mange jenter (flørter) på snap og de har han fortsatt. Altså folk fra datingsider han har lagt til før. Vi har riktig nok bare hatt en date, men snakket i over 2 uker sammen. Vi liker hverandre godt og skal møtes neste helg igjen. 

Jeg er bare redd for at han kanskje får tilsendt dristige bilder osv og at han sender sånt til andre. Jeg er blitt veldig betatt og han virker som om han er på vei til å få gode følelser for meg også. Men denne usikkerheten plager meg jo? Jeg har ikke noe krav på at han skal slette disse random folka heller før man er en ting?

Anonymkode: 7253e...aae

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke kreve det, men igjen så trenger du ikke å akseptere det. Du kan fortelle han, være stille om det eller finne en annen kar som ikke flørter med mange andre jenter. 

• Liker 3
Skrevet

Det samme hadde min eks også. Får han opp navnene på hvem han får snap av? Eller bare "varsel"? 

Jeg synes det er tidlig å kreve at han sletter folk nå når dere er helt i nybegynnerfasen, men om dere blir offisielt sammen så kan du det. Min lovet, men gjorde det aldri. Han snappet masse med andre hele veien, og var til slutt også utro. Veldig manipulerende og løy om alt og ingenting.

Anonymkode: f3196...b47

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det samme hadde min eks også. Får han opp navnene på hvem han får snap av? Eller bare "varsel"? 

Jeg synes det er tidlig å kreve at han sletter folk nå når dere er helt i nybegynnerfasen, men om dere blir offisielt sammen så kan du det. Min lovet, men gjorde det aldri. Han snappet masse med andre hele veien, og var til slutt også utro. Veldig manipulerende og løy om alt og ingenting.

Anonymkode: f3196...b47

Han får opp navnene. Men jeg har ikke krav på å se noe som helst så hadde ikke lyst til å være den gale dama som sier på første date "hvem får du snap av... Kan jeg se?". Han satt ikke på tlf da vi var sammen så det skal han ha.  

I ettertid har jeg nevnt det sånn vagt "kommer du til å slette de du ikke kjenner om vi blir noe seriøst" og ds har han sagt ja selvfølgelig. Men det bekymrer meg fortsatt. Vi bor en time unna hverandre, så jeg kan jo ikke kontrollere han. Vi to snapper mest på snap med hverandre dog da vi har et sånt gult hjerte bak. Og han er åpen å sier at han får snap av andre også men at det bare er random snapper av "hva skjer?" "nettopp kommet hjem fra jobb" osv... Av katter og alt og ingenting. Men at han ikke snakker med noen andre enn meg. 

Jeg aner ikke helt hva jeg skal tro. Jeg er forelsket og denne usikkerheten er litt jævlig faktisk 

Skrevet

Ikke gi han sex før de er borte fra snap vel. Si det til han, at han kan fjerne de så fjerner du gutter.

Anonymkode: ea12d...2b1

• Liker 1
Skrevet

Han får helt sikkert tilsendt dristige bilder og sender sånt til andre også. Hvorfor skal han ellers ha mange damer på snap? 

Anonymkode: f035b...931

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Han får helt sikkert tilsendt dristige bilder og sender sånt til andre også. Hvorfor skal han ellers ha mange damer på snap? 

Anonymkode: f035b...931

Jeg har mange menn på Snap, men har aldri sendt dristige bilder til noen av dem. Har ikke tenkt tanken en gang.

Skjønner ikke hvorfor man må alltid må tenke det verste.

Anonymkode: 61890...f4b

• Liker 5
Skrevet

En date og to uker snakk ? Jeg synes du er litt urimelig. Hadde dere vært eksklusive, fearanough, men det er dere ikke. Uansett, hvis han hadde skulle slettet dame navnene, så skulle du slettet mennene på din Snap. Det er rimelig. 

Anonymkode: f05cb...5c3

• Liker 4
Skrevet

Kvinner liker menn som er ettertraktet av andre kvinner. Så hva er problemet?

Anonymkode: 2db76...c5e

Skrevet

Dere har vært på én date og snakket i to uker, så selvfølgelig snakker han med - og dater sannsynligvis også - andre damer. Selv hadde jeg mange baller i luften før jeg og min nåværende samboer bestemte oss for å bli eksklusive, men sluttet med det da vi ble kjærester. Det kan du også kreve når det blir seriøst, men før den tid må du nok bare gi han rom til å gjøre det han vil :) 

Skrevet
4 minutter siden, nejve said:

Dere har vært på én date og snakket i to uker, så selvfølgelig snakker han med - og dater sannsynligvis også - andre damer. Selv hadde jeg mange baller i luften før jeg og min nåværende samboer bestemte oss for å bli eksklusive, men sluttet med det da vi ble kjærester. Det kan du også kreve når det blir seriøst, men før den tid må du nok bare gi han rom til å gjøre det han vil :) 

Helt enig i dette

Anonymkode: 0bb78...2ef

Skrevet
nejve skrev (1 time siden):

Var dette jeg tenkte. Jeg vet det er urimelig av meg å forlange noe som helst, men følelser kan man jo ikke styre. Date andre tror jeg ikke han gjør da vi snakker på snap hele tiden og ringes i helgene på tlf. Men at han snapper med andre casual gjør han, jeg har spurt og han var ærlig. Jeg vil gjerne bli seriøs med han etterhvert og håper da at det stopper opp. Jeg har prøvd å ta det opp vagt med tull "du snapper jo så mange andre også" og da får jeg til svar "slutt da, legg fra deg sånt tull..  Det er bare deg jeg snakker med". 

Skrevet

Herregud, du har kun hatt en date og kjent han i 2 uker! Håper du sier dette til han så han ser hvordan du er og dropper deg til fordel for ei annen som har tillit til han! 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Var dette jeg tenkte. Jeg vet det er urimelig av meg å forlange noe som helst, men følelser kan man jo ikke styre. Date andre tror jeg ikke han gjør da vi snakker på snap hele tiden og ringes i helgene på tlf. Men at han snapper med andre casual gjør han, jeg har spurt og han var ærlig. Jeg vil gjerne bli seriøs med han etterhvert og håper da at det stopper opp. Jeg har prøvd å ta det opp vagt med tull "du snapper jo så mange andre også" og da får jeg til svar "slutt da, legg fra deg sånt tull..  Det er bare deg jeg snakker med". 

Jeg ble sammen en "snapper". Det er tidligere bekjente da, ikke fra datingapper, men stort sett jenter ja. Jeg har fått se mye gjennom tiden, men klarer etter to år ikke å slå meg helt til ro med det, selv om det har blitt mindre. Han er ikke sammen venner, så jeg har ikke hjerte til å be han kutte det ut, men det plager meg innimellom. Dette sammen tillitsbrudd (ikke på snap dog), lite god på å vise kjærlighet og depresjon gjør at jeg vurderer forholdet. Jeg vil ikke bli sammen en som har slikt behov for kontakt med folk på some igjen. Like barn leker best har jeg erfart.. Du kan ikke bestemme over han, men bestemme om du vil bli sammen han. Kanskje blir du vant med det, men om du assosierer snap med flørt, kan det bli vanskelig. 

Anonymkode: 7b1d6...e89

Skrevet
Galdhøpiggen skrev (12 minutter siden):

Herregud, du har kun hatt en date og kjent han i 2 uker! Håper du sier dette til han så han ser hvordan du er og dropper deg til fordel for ei annen som har tillit til han! 

Jøss

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jøss

Hva er jøss? Man sletter da ikke alle andre man har kommet i kontakt med når man får kontakt med en ny... Jeg har haugevis av jenter på snap som jeg har både datert og hatt sex med som jeg aldri kommer til å slette. Tåler ikke ho det, så byebye

• Liker 1
Skrevet
Galdhøpiggen skrev (9 minutter siden):

Hva er jøss? Man sletter da ikke alle andre man har kommet i kontakt med når man får kontakt med en ny... Jeg har haugevis av jenter på snap som jeg har både datert og hatt sex med som jeg aldri kommer til å slette. Tåler ikke ho det, så byebye

Så er det byebye? Ja da er det noe galt med deg faktisk, om man er sammen med noen men fortsatt velger å snappe folk man har datet og ligget med. Det er jo en helt annen situasjon enn hva jeg er oppi nå. 

Jeg har ingenting å si nå nei, men blir vi sammen forventer jeg at det du snakker om ikke er greit. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så er det byebye? Ja da er det noe galt med deg faktisk, om man er sammen med noen men fortsatt velger å snappe folk man har datet og ligget med. Det er jo en helt annen situasjon enn hva jeg er oppi nå. 

Jeg har ingenting å si nå nei, men blir vi sammen forventer jeg at det du snakker om ikke er greit. 

Noe galt med meg for at jeg har jenter jeg har datert/vært sammen med/ligget med uten å slette disse når jeg treffer ei ny? Sorry, men det blir litt for dumt. Hva er så farlig å snappe tidligere ekser eller sexparnere så lenge det ikke er noe seksuelt? 

Hvorfor skal ikke det være greit om dere blir sammen?? Hvis du ikke stoler på din partner så vil det aldri gå, skal du følge han over alt som en mor til en 2 åring? 

Skrevet
Galdhøpiggen skrev (1 time siden):

Noe galt med meg for at jeg har jenter jeg har datert/vært sammen med/ligget med uten å slette disse når jeg treffer ei ny? Sorry, men det blir litt for dumt. Hva er så farlig å snappe tidligere ekser eller sexparnere så lenge det ikke er noe seksuelt? 

Hvorfor skal ikke det være greit om dere blir sammen?? Hvis du ikke stoler på din partner så vil det aldri gå, skal du følge han over alt som en mor til en 2 åring? 

Det er enklere å stole på en partner som ikke insiterer på å snappe med tidligere ligg.

Skrevet
McMary skrev (2 minutter siden):

Det er enklere å stole på en partner som ikke insiterer på å snappe med tidligere ligg.

Kan man ikke være venn med de man har ligget med? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...