AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Hei Vi planlegger bryllup i oktober. Hvor mange gjester er det rimelig å legge seg på, mtp. korona? Vi tenker 50 gjester og stort lokale. Tenker dere at dette er innenfor mht korona - dersom der fortsatt er restriksjoner, så kan vi legge opp til avstand, osv. Anonymkode: 80d94...ef7
powerpuffen Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Det er fryktelig vanskelig å si. Det kan komme både nasjonale og lokale restriksjoner og ingen vet hvordan smitten utarter seg til tross for vaksine.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Det er umulig å si. Ville utsatt bryllupet ett år, hvertfall. Anonymkode: de6c1...192
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Dere burde ikke planlegge for så mange gjester innendørs, selv om det er oktober. Pandemien har vart i en ett års tid allerede. Hva får deg til å tro at den forsvinner såpass godt før oktober? Hvis dere MÅ gifte dere, så sats på et med færre folk tidligere på høsten slik at dere kun har et utendørs område å forholde dere til. Jeg ville på ingen måte ha anbefalt å arrangere det inne. Anonymkode: 31673...8fa
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 Jeg vil tro det skal gå fint å arrangere bryllup med 50 stykker i oktober. Du kan selvsagt ikke vite sikkert, men de sier jo at ting vil gå langt tilbake mot normalen i løpet av sommeren. Syns ikke det virker urealistisk med 50 personer i bryllup om 7-8 måneder Anonymkode: 45ee2...f04 2
Daria Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Det er omtrent like lett å forutsi som å spå hva slags vær dere vil få den dagen... I tillegg til at ingen vet hvordan det store bildet vil være da, kommer det jo også an på hvor i landet, hvorvidt gjestene er langveisfarende osv osv. Bor dere et sted i landet hvor smittetrykket generelt har vært lavt og gjestene stort sett er nær familie bosatt i samme område hadde jeg kanskje tatt sjansen, ellers ville jeg sett an noen måneder til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå