AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Vi er på vinterferie til foreldrene hans, og det er fullt hus med mange barn og fullt kaos. Jeg har feber, fryser og er potte tett. Grusomt å være borte og gruer meg til å kjøre flere timer. Nå vil jeg hjem og legge meg på sofaen og få litt ro, men det er det null forståelse for. Han vil spise middag og se vm her, slik at vi ikke er hjem før i 19 tiden. Jeg synes det er veldig lite hensynsfullt, og jeg er lei av å ligge nede i sengen på rommet hele helgen, jeg føler jeg har trekt meg tilbake hele helgen. Synes dere det er for mye å forlange at jeg får komme hjem? Anonymkode: 91bab...3e1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Skulle jo tro vi hadde lært NOE det siste året ja, men det har vi tydeligvis ikke.. Anonymkode: a05df...e9a 12
powerpuffen Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Har du testet deg for corona? Hvis nei, så er det absolutt ikke for mye å forlange. Men hadde jeg vært deg hadde jeg lukket og låst døren til soverommet og forsøkt å slappe av fram til i kveld. Så må jeg jammen si at du har en svært hensynsløs mann. Lurer på hvor lista hadde ligget om det var motsatt. 5
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Hva er det enkelte ikke forstår? "Fullt hus" midt i pandemien er uakseptabelt. Huseier burde blitt anmeldt. Anonymkode: a1492...a8d 10
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Skulle jo tro vi hadde lært NOE det siste året ja, men det har vi tydeligvis ikke.. Anonymkode: a05df...e9a Mennesker er ikke i stand til å lære. Anonymkode: 497e4...8ba
Mezzosoprena Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Fullt hus, og en av personene har luftveissymptomer?? Det er et større problem her enn at mannen din ikke tar hensyn til dine følelser... 21
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 Jeg vet vi ikke burde være så mange, men jeg kan ikke komme å si noe. De fnyser bare av meg da. Dette er på bygda, og de bryr seg ikke. Her er det bursdagsselskap for mange, det planlegges fest for mange neste helg. Det er lite/ingen smitte her, så de bryr seg rett og slett ikke. Jeg føler det er vi som bor i en større by som tar støyten. Men her vil de besøke oldemor på 85 før vi dro, da satte jeg faktisk ned foten, men da himler alle med øynene av meg... 😢 Anonymkode: 91bab...3e1 2
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #8 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg vet vi ikke burde være så mange, men jeg kan ikke komme å si noe. De fnyser bare av meg da. Dette er på bygda, og de bryr seg ikke. Her er det bursdagsselskap for mange, det planlegges fest for mange neste helg. Det er lite/ingen smitte her, så de bryr seg rett og slett ikke. Jeg føler det er vi som bor i en større by som tar støyten. Men her vil de besøke oldemor på 85 før vi dro, da satte jeg faktisk ned foten, men da himler alle med øynene av meg... 😢 Anonymkode: 91bab...3e1 Så dra hjem da. Eller står de i døra å stenger deg inne? Du er da vel et voksent menneske som kan bestemme over seg selv? Anonymkode: 76064...f88 3
nordlending Skrevet 28. februar 2021 #9 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Så dra hjem da. Eller står de i døra å stenger deg inne? Du er da vel et voksent menneske som kan bestemme over seg selv? Anonymkode: 76064...f88 TS kan kanskje ikke bare stikke av med bilen? Og er vel mest sannsynlig ikke i form til å kjøre i timesvis. 7
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #10 Skrevet 28. februar 2021 Visst vi skal få bukt med denne smitten så er det fint visst alle bidrar, også dere på bygda.. Anonymkode: a05df...e9a 6
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #11 Skrevet 28. februar 2021 Altså, hvis dere er fra et sted med smitte er dette bare helt utrolig uansvarlig!! Har du testet deg? Feber er ikke akkurat vanlig hos voksne Anonymkode: 1947b...c97
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #12 Skrevet 28. februar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Visst vi skal få bukt med denne smitten så er det fint visst alle bidrar, også dere på bygda.. Anonymkode: a05df...e9a Bygda bidra så visst. Har sitte på hjemmekontor siden mars fordi folk Oslo ikke klarer å la være feste og reise til utlandet i feriene. Anonymkode: db515...4cf
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #13 Skrevet 28. februar 2021 Selv uten barn, og uten feber, så setter jeg alltid foten ned og insisterer på å kjøre hjem rundt lunsjtider når vi er på besøk. For jeg vil ha kvelden hjemme til å vaske klær, og komme i orden før ny uke. Mannen prøver seg med et lite "men.." og ser ut som en trist hundevalp, for han vil være hjemme hos mor litt lengre. Men vi drar alltid når jeg ønsker. Hva skjer egentlig med at du bare gir etter, i stedet for å sette ned foten solid? Jeg hadde pakket bilen, kledd på barn, og sagt at han fikk bli med, for bilen hjem kjører nå. Anonymkode: 6c72c...cdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå