Gå til innhold

Hvorfor er marokkanske menn populære hos norske kvinner?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at de fleste marokkanske menn er gift med norske kvinner. 
Bare lurer på hvorfor det er slik. Blir de sett på som veldig kjekke? Pakistanere er veldig sjeldent gift med norske kvinner til sammenligning. 

Anonymkode: 11662...548

• Liker 1
Skrevet

Huff nei jeg ville aldri giftet meg med marokkaner 😩 

Anonymkode: aa7d7...1b8

• Liker 10
Skrevet

Det er de ikke. 

Anonymkode: 24f5d...94c

• Liker 13
Skrevet

Dette inntrykket har ikke jeg.

Anonymkode: 62972...b88

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er de ikke. 

Hvem synes du er kjekk da? 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare lurer på hvorfor det er slik. Blir de sett på som veldig kjekke? Pakistanere er veldig sjeldent gift med norske kvinner til sammenligning. 

Jeg tror du tar feil. Noen marokkanere er gift med norske kvinner, men de fleste er ikke det. Mange av de har et menneskesyn og særlig et kvinnesyn som ikke er forenlig med vestlig kultur og verdier.

Anonymkode: 9ed7e...fb6

• Liker 15
Skrevet

Er de da ikke

Anonymkode: 1bd31...2ad

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Mange polske og spanske gutter 😁

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Bare lurer på hvorfor det er slik.

De fleste marokkanske menn er nok gift med damer som også er fra Marokko. 

Anonymkode: 78fe9...087

• Liker 8
Skrevet

Det stemmer ikke. 

Anonymkode: 2b8a2...138

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

De fleste marokkanske menn er nok gift med damer som også er fra Marokko. 

Anonymkode: 78fe9...087

Ikke de som bor i Norge. Jeg har møtt flere halvt marrokanere enn fullt marokanere.

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, de fleste er gift med marokkanske kvinner. Akkurat som de fleste norske kvinner er gift med norske menn.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg har ikke inntrykk av at marokkanere er noe spesielt populære blant norske kvinner. Jeg kunne aldri tenkt meg å involvere meg i det hele tatt med en muslim pga deres forkvaklede kvinnesyn. 

Du har sikkert tatt feil. De aller, aller fleste marokkanske menn er gift med marokkanske kvinner. De liker det best sånn.  

Endret av Million
  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Har du noen gang hvert i Marokko ?

Hvor mange norske kvinner så du der med marokanske menn ?

Anonymkode: 87fd8...093

• Liker 2
Skrevet

Ikke meg du spør, men jeg liker nordiske menn. Lyse i håret og blå øyne

• Liker 1
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du noen gang hvert i Marokko ?

Hvor mange norske kvinner så du der med marokanske menn ?

Anonymkode: 87fd8...093

Jeg snakker om marrokanere i Norge så klart.

Skrevet

Jeg tror du tar feil. Noen marokkanere er gift med norske kvinner, men de fleste er ikke det. Mange av de har et menneskesyn og særlig et kvinnesyn som ikke er forenlig med vestlig kultur og verdier.

Anonymkode: 9ed7e...fb6

Har du noen gang vært i Marokko? 

Marokko er et veldig fritt og "vestlig" land, iallefall i storbyene, hvor de fleste lever. Marokko er riktig nok et veldig flerkulturelt land også, og i enkelte områder og kulturer lever man mer tradisjonelt, også angående menns og kvinners rolle, men kvimnesynet i det meste av Marokko er ikke "ikke forenelig med vestlig kultur og verdier". 

Generelt er faktisk marokkanske menn veldig stolte av sine sterke og varmblodige kvinner, og marokkanske kvinner er generelt ikke redde for å heve stemmen og tale sin mening, for å si det mildt. 

Vi norske kvinner er mye mer konfliktsky og milde enn marokkanske kvinner. Der vi bærer våre skuffelser over vår partner med sukk og milde forsøk på å nå frem der skjeller marokkanske kvinner sine menn ut foran hele familien, og bryr seg ikke om hele nabolaget får det med seg også. 

De fleste marokkanere bor i storbyer, så svært urettferdig at landet og kulturen skal mistro ut fra fordommer mot muslimske land generelt, samt dømmes ut fra de relativt få som ennå lever tradisjonelt. 

Jeg er gift med marokkansk mann, og har bodd i Marokko, så jeg vet litt mer om landet og kulturen enn dem som bare tror, uten å vite. 

Det er noen betydelige kulturelle forskjeller mellom Norge og Marokko. De har lite å gjøre med mann vs kvinne å gjøre. De store ulikhetene handler mer om relasjon til storfamilie, sosialt liv generelt og måten det er akseptert/vanlig å kommunisere på. 

Anonymkode: ce8ab...90c

• Liker 1
Skrevet

Et lite tillegg til overnevnte. 

Det er stort sett de som er fra fattige familier med lite økonomisk, utdanningsmessig og annen bra "kapital" for å komme seg opp og frem i eget land som søker lykken i Europa, så det kanskje derfor Marokko får et ufortjent rykte. 

Det er litt som at bondetamper, hillbillys og dem som har vokst opp med dårlige vilkår skulle representere hvordan nordmenn generelt er. 

Anonymkode: ce8ab...90c

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Mange polske og spanske gutter 😁

Ja mange av de har badboy-vibe. Jenter liker det.

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Når du spør ''hvorfor'', så antyder du at det er et faktum og at du bare lurer på hva grunnen er.

Men det er ikke et faktum at marokkanske menn er populære hos norske kvinner. Det er heller ikke et faktum at de fleste marokkanske menn er gift med norske kvinner. Det er umulig å ha et sånt inntrykk når de fleste marokkanske menn er gift med marokkanske kvinner i Marokko. 

Så i bunn og grunn har du ingenting å lure på.

Endret av Drizzt
  • Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...