AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Er inne på nav.no, men det står bare "Du har ingen digital sykemelding" under "Ditt fravær" hvor det står at sykemeldingen skal stå. Dette er første gangen jeg får sykemelding så er ikke så kjent med dette. Kan det ta litt tid før den dukker opp der? Anonymkode: 54c70...726
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Da har ikke legen skrevet sykmeldingen enda. Du får SMS når den ligger klar på nav.no Anonymkode: 94d55...8a3 1
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 TS. Legen sa at sykemeldingen er sendt. Har også fått utskrift av den hvor det står div. info om hvorfor jeg er sykemeldt, så han har skrevet den. Anonymkode: 54c70...726
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Just now, AnonymBruker said: TS. Legen sa at sykemeldingen er sendt. Har også fått utskrift av den hvor det står div. info om hvorfor jeg er sykemeldt, så han har skrevet den. Anonymkode: 54c70...726 Da har ikke legen skrevet digital sykmelding. Du har fått den på papir. Da skal du levere papirformat og den dukker ikke på NAV sine sider Anonymkode: 94d55...8a3 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå