Gå til innhold

Er det rart å ha kjole med et lite slep hvis man gifter seg på rådhuset?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg mener at bruden må kunne bruke den kjolen hun vil. Enten det er i rådhuset, kirka, eller ved vielse andre steder. Selv om det «bare» er rådhuset, er det en like viktig dag, som for en som gifter seg i kirka. Etterpå er det for sent å angre på at man ikke brukte den brudekjolen en ville ha. 

• Liker 9
Skrevet

Nei det er ikke rart, spesielt ikke med kjolen på bilde. Uansett er det DIN dag (og litt brudgommen/partneren sin😆), så du gjør akkurat som du vil🍾

Anonymkode: acb16...9c4

• Liker 3
Skrevet

Du som er brud går akkurat som du vil. Jeg har møtt opp i "full" brudeopptas, og jeg har sett folk gå inn med hverdagsklær. Det er ditt bryllup, og du kan pynte deg akkurat så mye som du vil :) Ingen syns det er rart at en brud går i hvit kjole.

Anonymkode: b26e5...531

• Liker 2
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet

Nei. Synes det er merkelig at noen tror at borgerlig vielse liksom er mindre viktig. Det er ikke sånn at alle som gifter seg borgerlig gjør det fordi de ikke vil gjøre så mye utav det. Borgerlig vielse er like viktig og like fint, synes jeg. Å stå i kirken og liksom love en gud man ikke tror på at man skal leve sammen, blir veldig hyklersk for min del...

Skrevet

Absolutt ikke rart, å gifte seg på rådhuset er da minst like formelt som å gifte seg i kirka. 

Anonymkode: ea34e...5ea

• Liker 4
Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Nei, det blir ikke for mye. :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart, men kanskje upraktisk? Men det er også mulig å ha et antrekk til vielsen på rådhuset og et annet til festen etterpå. 

Anonymkode: 66f22...f60

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 4.3.2021 den 20.04):

Ikke rart, men kanskje upraktisk? Men det er også mulig å ha et antrekk til vielsen på rådhuset og et annet til festen etterpå. 

Anonymkode: 66f22...f60

Kjoler med slep har som regel en hempe inni til å feste slepet rundt håndleddet. :) 

Anonymkode: c59b7...f73

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rart i det hele tatt. Jeg jobbet tidligere i et advokatfirma som lå tvers over veien for tingretten (der de viet før) og svært ofte hadde bruden lang, hvit kjole med slep. 

Anonymkode: ac9fe...a46

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...