Gå til innhold

Har koronatiden påvirket ditt forhold og sexliv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen og jeg har vært sammen i snart 6 år, gift i 3, og har småbarn. I koronatiden har vi dels hvert begge på hjemmekontor, dels med barna hjemme.

Vi har flere vennepar som virkelig sliter nå, de virker som om det blir brudd både hos naboer og venner.

For vår del, så snakket vi om det i går, at vi egentlig begge synes vi har kommet vesentlig nærmere hverandre. Vi har på en måte funnet en ro, og en balanse, hvor vi både gjør mye sammen og også kan få litt ro hver for oss, f eks ved å trene eller gå en tur. Og sexen har virkelig fått en oppsving, med flere ganger i uken, gjerne også på dagtid når barna er i barnehagen, og vi har bestilt og lekt med leketøy og undertøy. Håper vi klarer å beholde gnisten. Jeg har aldri vært mer fysen enn jeg er nå … 

Så spørsmålet var egentlig om det bare er rundt oss at det er så mange som sliter, eller hører dere også det. Og hva med dere - har dere merket noen endring i forholdet i denne rare tiden?

Anonymkode: f3cb0...729

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har også kommet nærmere hverandre, kjenner faktisk ingen par som har fått problemer. Tror at de som sliter alvorlig hadde problemer før som er blitt tydeligere, har man et fint forhold burde det ikke være et problem å tilbringe mer tid sammen. 

Anonymkode: 0902d...2a7

Skrevet

Ja..men til det bedre, ettersom vi ser hverandre mye mer og samtidig har fått mer tid til å gjøre ting hver for oss, som ikke dreier seg om jobb. Mye mindre stress i livet og det blir vi jo generel mer fornøyde av.  

Anonymkode: 3f090...7f9

Skrevet

Vi har bare kommet nærmere hverandre ja. Vi har forlovet oss, og gifter oss i løpet av året. Kjenner ingen som har gått fra hverandre eller har sagt til vennegjengen at de sliter, men man vet jo ikke. Men vi har det i alle fall veldig bra nå :) 

Anonymkode: dc6e8...f57

Skrevet

Ikke hørt om noen som sliter. Vi har det som før egentlig. Han har hjemmekontor, jeg jobber borte fra hjemmet. Forholdet er slik det har vært de siste årene, stabilt, trygt og godt 😊 2 barn (6 og 11) og vært sammen i 12 år.

Anonymkode: 0ad5a...418

Skrevet

Vi har kommet mye nærmere hverandre 🥰 Syns også at hjemmekontor for begge har vært svært givende. Vi sparer mye tid på reise og spiser stort sett lunch sammen daglig. Får til gåturer og trening midt på dagen, og ser hvor dyktig mannen min er i sin jobb. Vi er begge introverter, så nedstengt samfunn er ikke akkurat et problem for oss

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...