Gå til innhold

Er ca 95% av alle damer sør om trønderlag blitt jåledukker eller wannabe amerikanske byfruer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bare spør jeg, da jeg ikke ser annet. Bladde igjennom vennelista til samboer på fb som sikkert har 4-500 damer fra østlandet der. Det er stort sett champagneglass, vise treningsbilde og hvor en får inntrykk av upper class livsstil. Men vet jo at det oftest er bs. 

Har dere blitt slik der nede?

Anonymkode: 7b6ea...0cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er fra Stavanger , går i sneakers og jeans..liker  best øl ..så du kan trekke ifra meg i generaliserigen din.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi som ikke er sånn poster ikke selfies på sosiale medier

Anonymkode: 71051...87b

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kommer du selv fra, som ikke vet at det ikke heter Trønderlag?

Folk velger ut bilder fra "kule" situasjoner å legge ut på sosiale medier. At noen kjøpte champagne til nyttårsfeiringen og har bilder av dette i året etterpå, betyr jo ikke at det drikkes hver helg. Bildene på sosiale medier er ikke helt representative, synes jeg.

Anonymkode: 25329...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelt svar på det. Nei! Det er i vennegjengen til din samboer at kanskje 95 % er slik, ikke i Norge sør for Trøndelag generelt. Tror nesten du gjør deg dummere enn du er nå. 

Anonymkode: bd055...051

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trøndelag er Norges tredje største fylke i areal. I tillegg sier du ingenting om alderen på damene. Er det jenter i 20-årene i Trondheim så er jo det noe ganske annet enn kvinner i 40-årene på bygda. 

Anonymkode: 32eb1...e70

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Bare spør jeg, da jeg ikke ser annet. Bladde igjennom vennelista til samboer på fb som sikkert har 4-500 damer fra østlandet der. Det er stort sett champagneglass, vise treningsbilde og hvor en får inntrykk av upper class livsstil. Men vet jo at det oftest er bs. 

Har dere blitt slik der nede?

Anonymkode: 7b6ea...0cf

Det sier vel mest om omgangskrets til samboeren din og lite om 95% av kvinner sør for Trondheim.

Anonymkode: d63c4...6f3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...