Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har fått ei flaske vin i gåve, Guigal Gigondas 2001, og eg lurer på om nokon har forslag til mat som kan passa perfekt til denne vinen? Eg ser jo at vinmonopolet seier storfe, småfe og storvilt, men det blir litt vel generelt; ein kan jo framleis variera enormt både når det gjeld tilberedingsmetodar og tilbehør til kjøtet. Er det nokon her som har litt peiling på samansetjing av vin og mat? Når eg kjøper vin sjølv, så pleier eg å planleggja maten først, for så å spør om hjelp når eg kjøper vin. Litt vanskeleg denne gongen, så nå håpar eg at nokon kan hjelpa meg litt... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter Vinmonopolets beskrivelse så det jo ut til å være en temmelig tung og kraftig vin, så umiddelbart ville jeg tenke elgstek eller hjort eller noe sånt (kraftige Rhôneviner og viner fra Languedoc-Roussillon anbefales ofte til storvilt, ser jeg).

Men jeg er ingen vinekspert, akkurat, ;) så i sånne situasjoner sjekker jeg alltid apéritif.no og Dagens Næringslivs vinsider. Og de var begge enige om at vinen din passer best til viltfugl/storfugl. :)

Skrevet

Takk for svar, piaf!

apertif.no visste eg ikkje om, det var eit godt tips. Eg vil nok hella meir mot storvilt enn mot viltfugl, men det har rett og slett med kva eg har smakt før å gjera, eg er liksom på ingen måte van med å tenkja på viltfugl som eit alternativ når eg skal eta.

Kan det vera aktuelt å eta ost og kjeks til denne vinen? Eller blir det heilt feil?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...