AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Hei. Kanskje noen kan hjelpe meg litt. Jeg er på let etter ytterjakke i stor størrelse, men blir rett og slett bare trist av å gå i butikkene. Jeg bruker str 44 i jaker, og 44/46 i bukser. Stor over mage/hofter. I butikk må jeg over på herrestørrelse for å få igjen jakkene, men da sitter de jo altså ikke fint på resten, samt er armene alt for lange. Vekten har økt de siste årene på grunn av flere alvorlige diagnoser, men prøver altså å gå ned igjen nå. Syns det er kjipt å ikke finne riktig yttertøy. Da det for noen uker siden var -15 grader prøvde jeg å finne skibukse, det var helt håpløst..😥 Anonymkode: ecd97...b21
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Har du prøvd på zizzi? Der må du være obs på at størrelsene er forskjellige fra andre butikker da. Tror ikke de har så mye turbukser i fysisk butikk, men hvis du går innom en fysisk først å sjekker hvilken størrelse som passer deg, får så å bestille på nett etterpå. Anonymkode: b1f41...e84
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #3 Skrevet 28. februar 2021 Jeg kunne ikke finne utebukser der nå😕 Men jeg vet de selger det der. De har det sikkert bare ikke på lager akkurat nå. Kjipt.. vinteren er ikke ferdig helt enda. Anonymkode: b1f41...e84
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #4 Skrevet 28. februar 2021 Ellos har uteklær i store størrelser, helt opp til str 60. Skalljakker/bukser, dunjakker, skiklær osv. Fint og med god passform. Stormberg har også en del men jeg synes ellos har mye bedre passform. https://www.sportypluss.no/ her har de også en del, men litt mindre utvalg. Anonymkode: 831be...f4b
Gjest Blondie65 Skrevet 28. februar 2021 #5 Skrevet 28. februar 2021 (endret) Jeg kan anbefale Ellos - de har også merkeklær som Áhkká og Zizzy. De har også SVÆRT rask levering. Edit: kjøpte en Áhkká vinterjakke for noen år siden. Veldig god kvalitet og hadde det ikke vært for at den nå er for stor hadde jeg fortsatt brukt den i år. Endret 28. februar 2021 av Blondie65
Gjest Blondie65 Skrevet 28. februar 2021 #6 Skrevet 28. februar 2021 Tre stk Áhkká skibukser str 44-46. Flere stk Áhkka skallbukser i str 44-46.
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #7 Skrevet 28. februar 2021 Obs på at Akka-buksene kan være litt snodige i størrelsene. Anonymkode: ada01...a06
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå