AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #1 Skrevet 28. februar 2021 Jeg er i en stressende periode i livet nå, samlivsbrudd (jeg som gikk, så det er ikke et problem men livet er jo ganske endret selv om jeg har det bra på det planet), mistet jobben og leiligheten skal selges. Den siste mnd har jeg tullet mye med maten, matlysten er fraværende å jeg kan være sulten en hel dag før jeg innser at jeg bør spise noe. Men har da ikke lyst på noe. Og om jeg lager noe så klarer jeg kanskje bare halvparten av det jeg tidligere har spist. Blir kvalm. Jeg begynnte etter jul å trene så jeg trenger også mat pga jeg jogger flere ganger i uka men det er vanskelig. Har en sønn boende hjemme som krever mat/middag så jeg lager for hans skyld. Nå har han vært på ferie uka her å jeg har nesten ikke spist noe. Jeg har «litt» å gå på men likevel, jeg vil ikke ha det sånn. (Når det skal sies var jeg ekstrem på mat-tull i ungdommen, å disse forstyrrelsene har fulgt meg hele livet men har aldri mistet matlysten sånn) Hjelp... Anonymkode: 10d37...af8
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2021 #2 Skrevet 28. februar 2021 Tre faste måltider til faste tider. Når du sliter med matlyst og i tillegg har litt forstyrret matmønster i historien så kan stabilitet være en god og trygg start. Anonymkode: 267e7...f1e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå