Gå til innhold

Forelsket/ fascinert - to i tillegg til mannen...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå lurer jeg virkelig på hva som skjer med meg. I tillegg til min flotte mann har jeg ganske plutselig (!) et svært godt øye til to andre personer. Føler meg totalt som en 14åring. Noe lignende har aldri skjedd før i de 22 årene vi har vært gift.

Dette har skjedd i etterkant at jeg har fjernet livmor og ikke lenger går på hormonprevensjon, kan det ha en sammenheng? Sexlyst gikk ihvertfall i taket også etter dette. 

Men disse følelsene er jammen uvante og forvirrende! 

Anonymkode: e0797...2e0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikkert en reaksjon på det ja. Du får bare nyte følelsene fra avstand 😁

Anonymkode: 784e9...217

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Nå lurer jeg virkelig på hva som skjer med meg. I tillegg til min flotte mann har jeg ganske plutselig (!) et svært godt øye til to andre personer. Føler meg totalt som en 14åring. Noe lignende har aldri skjedd før i de 22 årene vi har vært gift.

Dette har skjedd i etterkant at jeg har fjernet livmor og ikke lenger går på hormonprevensjon, kan det ha en sammenheng? Sexlyst gikk ihvertfall i taket også etter dette. 

Men disse følelsene er jammen uvante og forvirrende! 

det er helt naturlig og føle lyster etter en sånn operasjon. Det du faktisk kan gjøre er og spørre mannen din om han er åpen for og la deg utforske andre menn, det er mange som tenner på dette og ville blitt glad om kona spurte. ♥️

Anonymkode: 93d1a...482

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

det er helt naturlig og føle lyster etter en sånn operasjon. Det du faktisk kan gjøre er og spørre mannen din om han er åpen for og la deg utforske andre menn, det er mange som tenner på dette og ville blitt glad om kona spurte. ♥️

Anonymkode: 93d1a...482

Eh. Jeg er ikke så sikker på om det ville blitt godt mottatt, egentlig...

Men det kan være operasjonen og hormoner? Jeg føler jo at det hele er relativt lite.. etisk, for å si det slik.

Ts

Skrevet

Det er vanlig å føle mer sexlyst når man ikke bruker hormonell prevensjon, ja. 

I tillegg er det en del som opplever det som en lettelse (eller motsatt, sorg) å ikke kunne bli gravid. 

Anonymkode: cc1a8...375

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...