Gå til innhold

Løp i utlandet i høst

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen her som er påmeldt løp i utlandet senere i år? Tror dere løpet/løpene blir arrangert, og tror dere i såfall at dere får til å delta med tanke på reiserestriksjoner osv? Hvordan er motivasjonen til å trene til løpet nå, når alt er så usikkert?

Jeg meldte meg på et stort løp i et av våre naboland lenge før covid-19 var en kjent sykdom, men løpet ble avlyst og min deltagelse automatisk flyttet over til i år. Løpet skal etter planen gå av stabelen i høst. Motivasjonen til å trene, i alle fall spesifikt til løpet, svinger opp og ned, og jeg er kun påmeldt ett annet løp, som ikke føles like viktig og som ikke fungerer som noen stor motivasjonsfaktor for trening. Hadde gledet meg veldig til det opprinnelige løpet jeg var påmeldt, og må innrømme at jeg til tider har lekt med tanken om at det hadde vært greit å «bli ferdig med korona» (bli bekreftet smittet, altså), slik at jeg både kunne reist uten karantene og deltatt i løpet uten å være så redd for å bli smittet 🤭 Alternativt får jeg sette min lit til vaksiner og vaksinepass, men hvis Astrazeneca er det eneste jeg blir tilbudt, så må jeg jo få første dose snart ettersom det skal gå opptil 12 uker mellom dosene og enda 15 dager etter siste dose før effekten er oppnådd 🥴 I tillegg så har man jo et lite håp om at verden/Norden har normalisert seg litt etter sommeren og at reise og idrettsarrangementer igjen er blitt OK, men det tør jeg nesten ikke håpe på.

Hva tenker dere andre?

(Ilandsproblem, I know!)

Anonymkode: 5996a...79c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...